تاریخ انتشار: 1395/05/13 18:43
کد خبر: 270145

رضائیان اختصاصی‌ تمرین می‌کند و منتطر تماس خواهد ماند/گولج قربانی می‌شود؟

مدافع فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس پس از خروج از ساختمان این باشگاه تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می‌کند و باید منتظر تماس پرسپولیسی‌ها بماند.
رضائیان اختصاصی‌ تمرین می‌کند و منتطر تماس خواهد ماند/گولج قربانی می‌شود؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رامین رضائیان بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه مدیر برنامه‌های خود به محل این باشگاه آمد تا با صحبت‌هایی که علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه انجام می‌دهد، تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود که البته به دلیل نبودن طاهری، رضائیان و مدیربرنامه‌هایش در یک جلسه غیررسمی تنها توانستند با معاون اقتصادی این باشگاه صحبت کنند که این صحبت‌ها هم خروجی خاصی نداشت.


طاهری به دلیل اینکه به وزارت ورزش رفته بود و جلسه‌ای با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و رضا حسنی‌خو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال داشت، نتوانست در جلسه با رضائیان شرکت داشته باشد.

رضائیان پس از خروج از باشگاه طبق برنامه تمرینی که در اختیار دارد برای انجام تمرینات اختصاصی خود راهی باشگاهی شد که در آن تمرین می‌کند و از طرفی او و مدیربرنامه‌هایش منتظر تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس هستند تا امشب یا حتی فردا در جلسه‌ای با حضور طاهری همه چیز مشخص شود.

با این همه و با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و در حال انجام شدن است، به نظر می‌رسد بحث جدایی آنتونی گولج از پرسپولیس جدی‌تر از قبل شده تا مسئولان پرسپولیس بتوانند در صورت توافق قطعی با رضائیان گولج استرالیایی را از لیست خارج کرده و به جای او رامین رضائیان را وارد لیست کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrb7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان وارد ساختمان پرسپولیس شد+عکس