تاریخ انتشار: 1395/05/14 11:53
کد خبر: 270036

صحبت های انریکه و بازیکنان پس از پیروزی مقابل لسترسیتی

سرمربی اعتقاد دارد که بازی مقابل لستر «یک افتخار» بوده است و از حضور مثبت بازیکنان جوان تیم، بسیار راضی به نظر می رسد. در این خبر همچنین برخی صحبت های بازیکنان جوان تیم را خواهیم خواند.
صحبت های انریکه و بازیکنان پس از پیروزی مقابل لسترسیتی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، لوییز انریکه از پیروزی 4-2 تیمش مقابل لستر بسیار خوشحال بود، اما اظهار داشت که مهمتر از نتیجه، اولویت بازگرداندن بازیکنان به شرایط مناسب رقابت بوده و اوضاع از این لحاظ بسیار خوب پیش رفته است.
سرمربی در مورد دو گل مونیر گفت: «من به او اطمینان کامل دارم. او جوان است و شوق بسیاری دارد. او هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارد و همواره جواب اعتماد را می دهد».

او همچنین در مورد لسترسیتی اظهار داشت: «آن ها فصل گذشته پدیده فوتبال اروپا بودند. بازی کردن با آن ها یک افتخار بود. در نیمه اول ما بسیار خوب بازی کردیم و فضای چندانی به آن ها ندادیم. اما در نیمه دوم دو حرکت در سطح کلاس جهانی انجام دادند و از آن ها دو گل هم به ثمر رساندند».

او همچنین در مورد بازیکنان جوان تیم گفت: «همه آن ها سطح بالایی دارند و برای پیشرفت کردن، تشنه هستند».

بازیکنان دیگری چون سرجی روبرتو، موجیکا و کاربونل پس از این بازی به صحبت با خبرنگاران پرداختند که در ادامه صحبت های آن ها را می خوانیم.

سرجی روبرتو

«تیم چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ بدنی، بسیار خوب کار کرد. ما در مقابل سلتیک خوب بازی کردیم و امروز هم به همین ترتیب. به پیشرفت ادامه می دهیم».

«مثل همیشه به تمرین و پیشرفت ادامه می دهیم. فکر می کنم اوضاع در دو فصل گذشته زیر نظر لوییز انریکه بسیار خوب پیش رفته است، اما همواره چیزهایی برای بهتر شدن وجود دارند و ما تلاش می کنیم تا فصل را به بهترین نحو ممکن آغاز کنیم».

«ومبلی خاطرات بسیار خوبی را برای همه هواداران بارسا در خود دارد و رفتن به آنجا می تواند بسیار جذاب باشد، خصوصاً که در مقابل باشگاه بزرگی مانند لیورپول قرار خواهیم گرفت. بازی بسیار خوبی خواهد شد و امیدوارم که پیروز شویم».

موجیکا

«کلمه ای برای توصیف احساسی که هنگام بازی کردن در کنار بهترین های دنیا داشتم، وجود ندارد. این رویای همه فوتبالیست ها از کودکی بوده است».

«من شانسم را امتحان کردم و وقتی وارد دروازه شد، نمی توانستم باور کنم. من به سمت خط کنار زمین دویدم و به خانواده و دوستانم فکر کردم که به من کمک کردند تا به اینجا برسم».

«مثلث خط حمله ما، بهترین در دنیا هستند. و همینطور بهترین هایی که می توانید با آن ها تمرین کنید. آن ها مانند آینه من هستند و من سعی می کنم همواره از آن ها تقلید کنم؛ حتی در زمان غذا خوردن!».

کاربونل

«اینکه می توانم به همراه تیم نخست سفر کنار و در کنار آن ها در چنین ورزشگاهی به میدان بروم، واقعاً تجربه بسیار خوبی است».

«ستارگان تیم کار را بسیار آسان تر می کنند. آن ها اشتباهات شما را می بینند و صحیحش می کنند، بنابراین این بازی ها می توانند بسیار در پیشرفت مؤثر باشند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb6b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی رئال مادرید، بارسلونا و چلسی
چمپیونز کاپ؛