تاریخ انتشار: 1395/05/14 15:43
کد خبر: 269978

زیدان و تایید غیبت 3 بازیکن رئال در سوپرکاپ

زین الدین زیدان، سرمربی رئال، تلویحا تایید کرد که تونی کروس، گرت بیل و په په، در دیدار حساس مقابل سویا غایب خواهند بود
زیدان و تایید غیبت 3 بازیکن رئال در سوپرکاپ

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بیل، کروس و په په، به دلیل حضور در یورو 2016 و رسیدن تیم های ملی آلمان، ولز و پرتغال به مراحل پایانی، بیش از سایر بازیکنان به استراحت پرداختند. قرار است از روز شنبه این سه بازیکن به تمرینات رئال مادرید بازگردند و این در حالی است که کهکشانی ها روز سه شنبه باید سوپرکاپ اروپا را مقابل سویا برگزار کنند.

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی با بایرن مونیخ که با برتری 1-0 کهکشانی ها خاتمه یافت، به خبرنگاران گفت:" سه هفته تمرین خوب با سه بازی تدارکاتی مناسب را پشت سر گذاشتیم و تیم تقریبا در وضعیت خوبی قرار دارد. فصل دشواری پیش رو داریم و این روند باید ادامه داشته باشد.

سه شنبه اولین بازی رسمی و مهم فصل، پیش روی ما قرار دارد؛ با این حال بعید است که بتوانیم از بیل، کروس و په په استفاده کنیم. این سه بازیکن از شنبه به جمع ما اضافه خواهند شد و باید دید وضعیت بدنیشان چگونه است. معتقدم این سه از آمادگی لازم برای بازی برابر سویا برخوردار نخواهند بود."

 

بنزما:" کریم مصدوم بوده و نتوانسته در تمرینات گروهی شرکت کند. او الان وضعیت بهتری دارد و از شنبه به تمرینات اضافه خواهد شد. باید ببینیم سه شنبه شرایطش چگونه خواهد بود اما هنوز با دیگر بازیکنان از لحاظ بدنی فاصله دارد."

 

گل نزدن موراتا در بازی های پیش فصل:" از این مساله اصلا نگران نیستم. گل های موراتا از راه خواهند رسید. تلاش و مشارکت تیمی او عالی بود و من از عملکردش در این سه هفته بسیار راضی هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bowze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: رونالدو به زودی به مادرید برمی‌گردد