تاریخ انتشار: 1395/05/15 12:38
کد خبر: 269835

داستان نه گفتن به بارسلونا/ مهاجمانی که از دست انریکه پریدند

بارسلونا هنوز نتواسته است در این فصل نقل و انتقالات تابستانی با مهاجمی قرارداد امضا کند
داستان نه گفتن به بارسلونا/ مهاجمانی که از دست انریکه پریدند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در حالی که تنها پنج روز به جام گمپر مانده بارسلونا برای پیدا کردن مهاجم چهارم سخت به مشکل برخورده است. باشگاه کاتالانی در فصل نقل انتقالات تابستانی 17-2016 قصد جذب یک مهاجم را داشته است اما افرادی که در فهرست اولیه آنها قرار داشتند به دلایل مختلفی خط خوردند. در ادامه به بازیکنان مشهوری که به بارسلونا نه گفتند اشاره می‌شود.

نولیتو

خوسه مانوئل آکوادو معروف به نولیتو اولین هدف لوییس انریکه بود. سرمربی بارسلونا او را از زمانی که در تیم ب بارسلونا بازی می‌کرد می‌شناخت. همچنین در سلتاویگو سرمربی این مهاجم اسپانیایی بود. انریکه اوایل فصل گذشته خواستار نولیتو شد، اما باشگاه به دلیل محرومیت در امضای قرارداد نتوانست این بازیکن را جذب کند. باشگاه به انریکه گفت شاید بتواند در فصل و نقل انتقالات زمستانی او را جذب کند. این زمان هم فرا رسید اما بارسلونا به مشکل برخورد و نتوانست با بودجه ای 600 میلیونی، نولیتو 18 میلیون یوریی را بخرد. نولیتو در سلتاویگو ماند، سپس  به همراه تیم ملی اسپانیا به یورو 2016 فرانسه رفت. مهاجم اسپانیایی از منتظر ماندن برای بارسلونا خسته شد و به منچسترسیتی پیوست. مهاجم اسپانیایی در تیم انگلیسی با شماره 9 بازی خواهد کرد. زمانی که گواردیولا در بارسلونا بود نمی‌خواست نولیتو را از دست بدهد، اما پیشنهاد میلیونی بنفیکا باعث شد نولیتو به این تیم برود.

دمبله

پس از این که بارسلونا نتوانست با نولیتو قرارداد امضا کند باشگاه به دنبال جذب عثمان دمبله 20 ساله رفت. مهاجم تیم رن فرانسه آماده بود به باشگاه اسپانیایی برود اما در آخرین ساعت مدیر برنامه‌اش اعلام کرد که پیشنهاد دورتموند را پذیرفته است. دمبله با قراردادی 6 ساله و به ارزش 14 میلیون یورو به تیم آلمانی پیوست. دلیل اصلی این بازیکن برای انتخاب دورتموند فرصت بازی بیشتر بود.

کورئا و ویتو

در ادامه این فهرست نام های لوسیانو ویتو و آنخل کورئا دیده می شد. هر دو بازیکن در اتلتیکو مادرید بازی می کردند. در این شرایط باشگاه مادریدی به نظر می رسید می‌تواند دیگو کاستا را  به خدمت بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد. با توجه به محرومیت اتلتیکو توسط فیفا و محدودیت این تیم در خرید بازیکن دیگو پابلو سیمئونه دو مهاجم خود را به تیم رقیب نفروخت.

گامیرو

بارسلونا پس از این که در جذب بازیکنانی که می‌توانستند در تمام نقاط خط حمله بازی کنند شکست خورد، به سراغ کوین گامیرو رفت. باشگاه کاتالانی به درستی نمی‌دانست از مهاجم سویا در چه منطقه‌ای استفاده کند. در این شرایط اتلتیکو از فرصت استفاده کرد و او را گزینه ایده‌الی برای همراهی آنتوان گریزمان در خط حمله دید. خورخه سامپائولی نیز ویتو را برای سویا مناسب دید. سرمربی سویا، مونچی، مدیر سویا و سیمئونه زودتر این جا به جایی را ممکن کردند.

گابریل خسوس

بارسلونا که تمام بازیکنان مدنظر خود را از دست رفته دید، به سراغ بازیکنی رفت که می توانست هزینه اش را بپردازد. گابریل خسوس برزیلی گزینه مورد نظر باشگاه اسپانیایی قرارگرفت، اما ارزش این بازیکن نیز افزایش یافت. به نظر می رسید منچسترسیتی بیشتر به این بازیکن نیاز دارد و خسوس فرصت بیشتری برای بازی در این تیم خواهد داشت. به همین خاطر مهاجم 19 ساله پیشنهاد سیتی را پذیرفت و ژانویه به این تیم ملحق خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka58q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا درصدد جذب مهاجم گرمیو