تاریخ انتشار: 1395/05/16 20:51
کد خبر: 269516

فولاد یزد- خیبر خرم آباد/ جنگ بی پول ها در کویر ایران

دو تیم فولاد یزد و خیبر خرم آباد از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف هم می روند.
فولاد یزد- خیبر خرم آباد/ جنگ بی پول ها در کویر ایران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فولاد یزد در حالی پا به این رقابت ها گذاشته است که تنها  که چند روز پیش تکلیف خود را برای سپردن سکان تیمش مشخص کرده است.

مدیران این تیم کویر نشین هدایت تیم خود را برعهده ی حمید آسیانپور قرار داده اند، و متاسفانه در فصل نقل و انتقالات به دلیلی مشخص نبودن وضعیت خود، نتوانستند از لحاظ یارگیری خوب عمل نمایند و شاید همین امر سبب شود تا بازی جذابی را در کویر یزد مشاهده نکنیم.

یزد اگرچه فصل گذشته درگیر سقوط نکردن بود، اما حریفانشان احترام خاصی برای تیم مجید باقری نیا قائل بودند و با تمام قوا روبه روی فولاد یزد حاضر می شدند، اما این فولاد با فولاد فصل گذشته فرق می کند و شاید بتوان گفت زنگ تفریح لیگ یکی ها محسوب شود مگر این که اتفاق خاصی سرنوشت این تیم را عوض کند.

اما آن سوی میدان، خیبرخرم آباد  قرار دارد که سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان، علی نیکبخت را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. در حالی که شنیده می شد نیکبخت قصد ندارد در خیبر مربی گری کند، مسئولین خرم آبادی او را متقاعد کرده و با وی برای فصل جدید به توافق رسیدند.

خیبری ها فصل گذشته باتوجه به این که اولین حضور لیگ یکی خود را تجربه می کردند،اما بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند و نیکبخت با تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، قصد دارد درخشش فصل  قبل را تکرار کند.

باید این دیدار را جدال ندارهای لیگ یک تلقی کرد، هر دو تیم مشکلات مالی عدیده ای دارند و باید دید بازی ندارها را چه کسی به نفع خود به پایان خواهد رساند.

کوبل داوری این دیدار بر عهده موعو بنیادی فر است و براتعلی مولوی، محمدرضا طالبی و عقیل جهانبازی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pje7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رضاییان: بعد از جدایی طارمی نگاه‌ها به من تغییر کرد
از اتفاقات سیاسی در ترکیه ترسیده بودم

یک نیمه تا فتح جام بیست و چهارم بسکتبال برای جوانان کشورمان
بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا؛

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین مغلوب شد
سی و هشتمین دوره رقابت‌های جام ویلیام جونز - چین تایپه؛