تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:35
کد خبر: 269498

موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ

به احتمال فراوان، آلوارو موراتا مهاجم جوان و اسپانیایی رئال مادرید به عنوان تک مهاجم این تیم در فینال سوپر کاپ در برابر سویا به میدان خواهد آمد
موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، کریس رونالدو و گرت بیل به طور قطعی در دیدار فینال غایب خواهند بود و بنزما نیز در دیدار برابر بایرن به علت مصدومیت غایب بود و بعید است به این دیدار برسد.

 

اگرچه موراتا در دیدارهای تدرکاتی مادرید نتوانسته گلزنی کند، اما آمار و ارقام خوبی به جای گذاشته و زیدان را مجاب به استفاده از وی در نوک پیکان هجومی کهکشانی ها کرده است.

 

زیزو قصد دارد تا استفاده از قد بلند موراتا و قدرت سرزنی وی، از این فوروارد سابق یووه به عنوان مهاجم نوک در ترکیب خودش استفاده کند.

 

 

 

 

کریس رونالدو هنوز نتوانسته بعد از مصدومیت در فینال یورو، آمادگی لازم را به دست بیاورد و با توجه به غیبت احتمالی بنزما و بیل، هر سه ضلع مثلث هجومی مادریدی ها در این دیدار غایب خواهند بود.

 

بنزما همچنان از مصدومیت از ناحیه لگن که در اواخر فصل قبل هم درگیر آن بود رنج برده و زیزو به بیل اجازه داده تا تعطیلات خود را تمدید کند.

 

احتمالا زیدان در این دیدار از سیستم 1-4-1-4 استفاده کرده و موراتا را در نوک خط حمله قرار خواهد داد. مودریچ، وازکز، ایسکو و خامس نیز موراتا را در امر گلزنی یاری خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jwyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: رونالدو به زودی به مادرید برمی‌گردد