تاریخ انتشار: 1395/05/16 22:52
کد خبر: 269485

ابراهیم زاده در مس می ماند و جایی نمی رود

مدیر عامل باشگاه مس گفت: پیشنهاد ذوب آهن به ابراهیم‌زاده در حد شایعه هم نیست.
ابراهیم زاده در مس می ماند و جایی نمی رود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سید امجد مسعودزاده در گفت و گویی، در مورد دیدار فردا با تیم فجرسپاسی گفت: فجر یکی از تیم‌های خوب و پشتوانه ساز فوتبال ایران است. قرار است این تیم عصر به کرمان برسد و فردا ما میزبان این تیم باشیم. فجر از بازیکنان سرباز استفاده می‌کند و تیم دونده و خوب است ولی مس کرمان هم در اوج امادگی قرار دارد.

وی در مورد شایعه مذاکره باشگاه ذوب آهن با منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم مس گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی در حد شایعه‌ هم نیست. زیرا اگر باشگاه ذوب آهن به او پیشنهاد داده‌ بود قطعا ابراهیم‌زاده این مساله را با من در میان می‌گذاشت.

مسعو‌دزاده در مورد اینکه اگر باشگاه ذوب آهن خواهان ابراهیم‌زاده باشد با جدایی‌اش موافقت می‌شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما با ابراهیم‌زاده قرارداد داریم. به او گفته‌ایم که اگر پیشنهادی از تیم لیگ برتری داشته باشد نباید به آن فکر کند و تمام تمرکزش روی تیم مس کرمان باشد. حتی به ابراهیم‌زاده به شوخی گفتم تیم لیگ برتری که جای خود دارد اگر تیم ملی هم به او پیشنهاد سرمربیگری داد نباید این پیشنهاد را قبول کند و باید در خدمت تیم مس کرمان باشد./ فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdagy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج رضایی در خونه به خونه!