تاریخ انتشار: 1396/03/13 11:48
کد خبر: 206515

واکنش متفاوت قطری‌ها به حضور رفیعی در السد

رسانه های قطری واکنش های متفاوتی به خبر حضور احتمالی هافبک پرسپولیس در السد نشان داده و با شرایط حاکم بر فهرست این تیم این انتقال را بعید تلقی کردند.
واکنش متفاوت قطری‌ها به حضور رفیعی در السد

به محض این که  برخی رسانه های ایرانی از حضور قریب الوقوع سروش رفیعی در باشگاه السد خبر دادند و مدعی شدند این بازیکن مذاکرات جدی با سران باشگاه در دوحه داشته است واکنش های متفاوتی از سوی رسانه های قطری به این موضوع صورت گرفت که مهمترین واکنش برمی گشت به سایت استاد الدوحه که با پیش کشیدن موضوع چهار سهمیه خارجی السد حضور سروش رفیعی در دوحه را بعید دانست.

استاد الدوحه در همین ارتباط نوشت:« برخی رسانه های ایرانی از پیوستن سروش رفیعی به السد خبر می دهند که این موضوع به تایید هیچ کدام از مسئولان باشگاه نرسیده است. نکته ای که در این میان می توان به آن اشاره کرد این است که السد از مدت ها قبل هر چهار سهمیه خارجی خود را پر کرده و با حضور پورعلی گنجی از ایران، ژاوی از اسپانیا، حمرون و بونجاح از الجزایر دیگر سهمیه ای برای بازیکن خارجی جدید ندارد».

علاوه بر استاد الدوحه سایر رسانه های مطرح قطر از جمله روزنامه الرایه و الوطن نیز به این خبر اشاره کردند و هر یک نظرات خود در خصوص احتمال انجام شدن این انتقال را به مخاطبان القا کردند اما متفق القول روی این موضوع تاکید داشتند سروش رفیعی تنها در صورتی شانس پوشیدن پیراهن السد را پیدا خواهد کرد که یکی از خارجی های السد چمدان های خود را برای ترک اردوی این تیم ببندد.

با این تفاسیر و ادعایی که استاد الدوحه و سایر رسانه های قطری منتشر کردند می توان این گونه برداشت کرد که سروش رفیعی شانس چندانی برای پیوستن به السد ندارد مگر این که یکی از این چهار بازیکن خارجی از فهرست السد خارج و جای خود را به این هافبک ایرانی بدهد که تنها امید سروش می تواند به حضور پورعلی گنجی در تیمی اروپایی برای فصل آتی باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojw9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر نگران کننده برای پرسپولیسی ها؛ السد قطر - سروش رفیعی جدی شد