تاریخ انتشار: 1395/05/19 16:58
کد خبر: 268864

انریکه دروازه بانش را انتخاب کرد

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا امروز در نشست خبری جام خوان گامپر شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
انریکه دروازه بانش را انتخاب کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / فردا در نوکمپ، بارسلونا مقابل سامپدوریا در پنجاه و یکمین دوره جام خوان گامپر قرار خواهد گرفت. دیداری که یادآور فینال سال 1992 لیگ قهرمانان است که به قهرمانی آبی اناری ها منجر شد.

انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" این جام متعلق به ماست و اولین بازی فصلمان در نوکمپ محسوب می شود. بازیکنان جدید فرصت پیدا خواهند کرد تا در ترکیب قرار بگیرند و مهم این است که مقابل هوادارانمان به میدان خواهیم رفت. مقابل حریفی هم قرار می گیریم که خاطره خوبی از آن داریم."

 

جذب مهاجم جدید:" برنامه ما تغییر نکرده و همچنان به دنبال جذب مهاجم هستیم. پرونده خریدهای ما بسته نشده و اگر این مهاجم به جمع ما اضافه شود که خوب خواهد شد؛ در غیر این صورت هم مشکلی نخواهیم داشت چون بهترین تیم و مجموعه ممکن را در اختیار دارم. بهترین ترکیبی که در دو سال اخیر در اختیارم بوده است."

 

جذب بال راست:" آلوس بازیکن بزرگی بود که از جمع ما جدا شد اما سرجی روبرتو و آلیکس ویدال نیز بازیکنان خوبی هستند که جای او را پر خواهند کرد. از این ناحیه مشکلی احساس نمی کنم."

 

دروازه بان ثابت بارسا در سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا :" از حالا انتخابم را انجام داده ام ولی تا روز بازی به شما نخواهم گفت. فردا نیز هر سه دروازه بانم به مدت 30 دقیقه در زمین حضور خواهند داشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjmzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا بدون دروازه بان در سوپر‌کاپ!