تاریخ انتشار: 1395/05/20 08:54
کد خبر: 268738

آذری: یحیی بخواهد با رضاییان مذاکره می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: رضائیان بازیکن آزاد است و بازیکن پرسپولیس نیست.
آذری: یحیی بخواهد با رضاییان مذاکره می‌کنیم

 سعید آذری در گفت و گو با با رادیو ورزش گفت: ما بحث اخراج گل محمدی را نداشتیم نمی دانم چرا صحبت های ما به طور واقعی انعکاس پیدا نمی کند. گل محمدی فقط در یک دیدار روی نیمکت ننشست و بعد از آن هم جلسه ای با گل محمدی داشتیم و ابهامات را برطرف کردیم و از دو روز پیش هم تیم را تمرین می دهد و بحث ابقا نیست.

وی ادامه داد: تمرکز یحیی و ما را هم بهم نریخت. دیدید که فولاد را هم بردیم. در دو بند قرارداد ابهام ایجاد شده بود. یکی مصاحبه با رسانه ها بدون هماهنگی باشگاه است که ممنوع است. نه تنها گل محمدی که خودم هم حق ندارم علیه مبنای اقتصادی باشگاه و شخصیت حقوقی مصاحبه کنم و شخصیت باشگاه را زیر سوال ببرم. البته گل محمدی قصد این مساله را نداشته است. او در مورد مصاحبه ای که من با یکی از خبرگزاری ها کرده بودم برایش حساسیت ایجاد شده بود. بر این مبنا او هم مصاحبه کرد. طرفین مواضع را دوباره بررسی کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه بازیکنان بدون گل محمدی پیروز شدند و بحث کودتا در اصفهان مطرح شد، گفت: کسانی این مساله را مطرح کردند که به دنبال منافعشان بودند و می خواستند آدم های خاص خودشان را بیاورند این مسایل کوددکانه است. موفقیت های ذوب آهن حاصل اندیشه و کار گروهی بود. اینکه مسایل به چه شکلی رقم خورد و هدایت شد مهم است.گل محمدی از اصول حرفه ای خود کوتاه نمی آید و ما هم از اصول باشگاه کوتاه نمی آییم. هر کسی کار خودش را انجام می دهد.

آذری در مورد جذب رامین رضائیان به صورت قرضی گفت: رضائیان با پرسپولیس قرارداد ندارد که بخواهد او را به طور قرضی جدایی بدهند. من هم به اندازه رسانه ها در جریان این امر قرار می گیرد. رضائیان فسخ قرارداد کرده و بازیکن پرسپولیس نیست که این باشگاه بخواهد او را به جایی دیگر بدهد. تا این لحظه هیچ درخواستی از سوی کادر فنی برای جذب او به ما ارایه نشده است.کلیه بازیکنان با اندیشه گل محمدی جذب شده اند و جذب این بازیکن هم به همین صورت خواهد بود تا این لحظه هم مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم. تمام این مسایل در ید قدرت گل محمدی است و اگر او بخواهد با باشگاه دارنده بازیکن یا خود بازیکن آزاد مذاکره می کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neknk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش گل محمدی به پست سعید آذری + عکس