تاریخ انتشار: 1395/05/20 09:22
کد خبر: 268735

راموس باعث پیروزی ما شد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل سویا اعلام کرد که دلیل برتری تیمش داشتن سرخیو راموس بوده است.
 راموس باعث پیروزی ما شد

 در این دیدار تیم سویا تا آخرین ثانیه های وقت های قانونی بازی با نتیجه 2  بر یک پیش بود اما راموس با به ثمر رساندن گل تساوی، کار را  به وقت های اضافه کشیده و در نهایت رئال با گل دقیقه 119 دنی کارواخال توانست فاتح این دیدار شود.

زیدان به خبرنگاران گفت:" باید به سویا به خاطر نمایش فوق العاده اش تبریک گفت. گاهی اوقات برای اینکه یک بازی فوق العاده انجام شود باید هر دو تیم نمایش خوبی داشته باشند و امشب چنین شرایطی بود و در نهایت ما پیروز شدیم اما سویا هم خیلی خوب بود.

 

 سرخیو راموس کاپیتان ماست و بازیکن مهمی برای تیم. او همیشه به دنبال رسیدن به جام های بیشتر است. من هیچ توصیه ویژه ای به او نکردم. بازیکنی مانند راموس همیشه میتواند سرنوشت ساز شود. ما این را پیش از این هم دیده بودیم. در این دیدار دقیقا زمانی که  به او نیاز بود، راموس در جای مناسب حضور داشت."

 رئال در این دیدار چند بازیکن اصلی اش از جمله کریس رونالدو، گرت بیل و تونی کروس را در اختیار نداشت اما زیدان معتقد است مهمترین مسئله داشتن یک تیم هماهنگ است:"  ما یک تیم خوب داریم. چند بازیکن ما امروز اینجا حضور نداشتند. در واقع چهار-پنج بازیکن ما غایب بودند اما ما بازیکنان خوبی داریم. مجموعه ای از بازیکنان جوان و باتجربه. همیشه تیم اهمیت بیشتری دارند. همیشه همینطور بوده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaknx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با بازگشت موراتا، بنزما بار دیگر تحت فشار
معمای شیرین زیدان