تاریخ انتشار: 1396/03/22 15:45
کد خبر: 204250

جدایى ابراهیمى قطعى نشده است/ پرسپولیس خواستار تعیین وضعیت نوراللهى

کاظم محمودى گفت: جدایى محمد ابراهیمى از تیم ما قطعى نشده است و به دنبال حفظ این بازیکن هستیم.
جدایى ابراهیمى قطعى نشده است/ پرسپولیس خواستار تعیین وضعیت نوراللهى

کاظم محمودى درباره خداحافظى ابراهیمى از هواداران تراکتورسازى اظهار کرد: این بازیکن قرارداد 2 ساله با تیم ما دارد و یک سال از قراردادش مانده است. وى خواهان دریافت مطالبات سال هاى گذشته اش شده است که آجرلو مدیر عامل تیم به دنبال پرداخت معوقات مالى این بازیکن است.

وى در ادامه عنوان کرد: ابراهیمى چندین سال در تراکتورسازى بازى کرده و باید در حل مشکلات به تیم کمک کند. همچنین وى باید صبور باشد تا مدیر عامل تیم بتواند مقدارى پول از حامى مالى بگیرد تا مطالبات فصول گذشته بازیکنان را پرداخت کند.

محمودى بیان کرد: ما قصد داریم که مطالبات سالهاى گذشته بازیکنان و مابقى قرارداد آنها را تسویه حساب کنیم تا بتوانیم قرارداد بازیکنان فعلى خود را تمدید کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازى تصریح کرد: تاکنون کمکى به باشگاه تراکتورسازى نشده است و آجرلو مدیر عامل تیم تلاش خود را براى حل مشکلات مالى باشگاه مى کند تا رضایت بازیکنان براى ماندن در تراکتورسازى را جلب کند.

وى درباره وضعیت نوراللهى گفت: باشگاه پرسپولیس طى نامه اى خواستار مشخص شدن وضعیت خدمت سربازى نوراللهى شده است. براین اساس آجرلو قرار است تکلیف این بازیکن سرباز را مشخص کند. همچنین سپاه عاشورا باید جواب استعلام کسرى خدمت نوراللهى را به باشگاه تراکتورسازى بدهد تا تکلیف این بازیکن را مشخص کنیم.

محمودى درباره وضعیت عالیشاه گفت: ما به علت محرومیت از جذب 3 بازیکن آزاد نمى توانیم عالیشاه را به خدمت بگیریم. براین اساس این بازیکن باید مابقى خدمت سربازى اش را در فجر شهید سپاسى بگذراند یا تا نیم فصل اول صبر کند تا بتوانیم این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنیم.

سرپرست تراکتورسازى در پایان خاطر نشان کرد: ابراهیمى نباید عجله و شتاب کند چرا که مشکلات مالى به زودى برطرف مى شود و مطالبات بازیکنان را از جمله ابراهیمى را پرداخت مى کنیم تا وى در تیم ما بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vnv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سر مربی سرخ ها، این بازیکن را نمی خواهد

برانکو در باشگاه پرسپولیس حاضر شد
برای پیگیری بدهی مالیاتی؛