تاریخ انتشار: 1395/05/20 22:47
کد خبر: 268569

مدافع استقلالی: آرامش را از پرسپولیس می گیریم

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر صبا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس صدرنشین برود.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بعد از سه تساوی متوالی حالا قمی ها باید به مهمانی پرسپولیس صدرنشین این روزهای لیگ برتر بروند آن هم در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان طرفداران پرشمار این تیم. هاشم بیک زاده مدافع سرشناس و کلیدی صبایی ها در آستانه این بازی مدعی شد با وجود تمام مشکلاتی که آنها دارد نباید این تیم را مقابل پرسپولیس دست کم گرفت.

 

صبا حرف های زیادی برای گفتن دارد

صبا با مشکلات فراوان خودش را برای این فصل آماده کرد. تا دو هفته قبل از آغاز فصل هنوز مشخص نبود باشگاه می خواهد تیم داری کند یا نه؟ بعد هم که تیم جمع و جور شد ما تنها 10 روز فرصت داشتیم تا برای فصل خودمان را آماده کنیم آن هم در شرایطی که هنوز مشخص نبود چه بازیکنانی به تیم ما خواهند پیوست با این حال در سه بازی گذشته نشان دادیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم و هیچ کس نباید صبا را دست کم بگیرد.

 

به صبا آمدم تا آرامش داشته باشم

چرا صبا را انتخاب کردم؟ دلیل خاصی نداشت. من دنبال تیمی بودم که در آرامش باشم و با بازی های خوب شانس حضور در تیم ملی را برای خودم زنده نگه دارم ضمن این که در کنار خانواده حاضر باشم. پیشنهادات زیادی داشتم از جمله فولاد، نفت، سایپا و ... اما بعد از صحبتی که با آقاصمد و ساکت الهامی داشتم تصمیم گرفتم دوباره به صبا برگردم چون فکر می کنم در این تیم بتوانم به اهدافم برسم.

 

بازی در دفاع آخر را دوست دارم

حضورم در پست دفاع آخر بنا به نیاز صبا بود. من بازیکنی نیستم که تنها خودم را معطوف یک پست کنم و در این سال ها نشان دادم مربیان هر جا بخواهند بازی می کنم. الان هم وقتی دیدم آقاصمد روی من برای دفاع آخر نظر دارد سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم که روند خوبم همچنان ادامه پیدا کند. در سال های گذشته هم تجربه بازی در این پست را داشتم هم در استقلال هم در تیم ملی و حالا قسمت شد در بازگشت به صبا دفاع آخر بازی کنم و از این تصمیم راضی هم هستم.

 

پرسپولیس شب آرامی نخواهد داشت

پرسپولیس همواره یکی از تیم های بزرگ لیگ ایران بوده و امسال هم می بینید که با حفظ اسکلت اصلی اش با اقتدار بیشتری به میدان می رود. مسلما ما کار سختی برابر این تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت اما این را مطمئن باشید که تیم صبا هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و شب آرامی برای میزبان رقم نخواهد زد. اگر به روند حرکتی تیم ما دقت کنید کاملا به این موضوع پی می برید.

 

رسیدن به جام جهانی روسیه آخرین آرزوی من است

تمام هدفم این است که بتوانم همچنان در جمع شاگردان کی روش در تیم ملی حضور داشته باشم. اردوی قبلی که قسمت نبود بعد از مدت ها دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم اما امیدوارم برای بازی با قطر و چین بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شده و با پیراهن مقدس تیم ملی به میدان بروم. رسیدن به جام جهانی روسیه آخرین آرزوی من در دوران فوتبالم خواهد بود و تمام تلاشم را می کنم که به این آرزو برسم.

 

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrm9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیک‌زاده: پرسپولیس باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم/ هدف‌مان شکست این تیم است