تاریخ انتشار: 1395/05/21 11:26
کد خبر: 268505

غیبت مشکوک آزمون در تمرینات روستوف

فدراسیون فوتبال روسیه در پی حرکتی که مهاجم ایرانی روستوف در هفته دوم لیگ برتر این کشور انجام و اخراج شد حکم محرومیتش را اعلام کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،سردار آزمون در همان دقایق ابتدایی جدال با اورال در حرکتی غیراخلاقی و عجیب با لگد زدن به مدافع حریف از داور کارت قرمز مستقیم گرفت و تیمش را 10 نفره کرد تا حاصل این بازی تنها یک امتیاز باشد.

 

بعد از این اتفاق و با وجود تمام سرو صدایی که حرکت سردار به راه انداخت فدراسیون فوتبال روسیه با بازبینی صحنه محرومیتی دو جلسه ای برای آزمون در نظر و حکم خود را به این باشگاه ابلاغ کرد تا سردار بازی های هفته سوم برابر زنیت سن پطرزبورگ و هفته چهارم را از دست بدهد.

 

نکته جالب این که آزمون در آخرین جلسه تمرینی تیمش که عصر دیروز برگزار شد به صورت مشکوکی غیبت داشت در حالی که سعید عزت الهی دیگر ملی پوش ایرانی زیر نظر سرمربی جدید روستوف تمریناتش را برای مصاف با زنیت انجام داد. غیبت های سردار درپی جدی تر شدن شایعه فروش این بازیکن با باشگاه های بزرگ روسی و اروپایی است و هیچ بعید نیست این بازیکن ظرف یکی، دو هفته آتی همچون بردی اف از نایب قهرمان روسیه جدا شود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an8dk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شالکه آزمون را به جای هونتلار می خواهد