تاریخ انتشار: 1395/05/21 12:39
کد خبر: 268473

پرسپولیس – صبای قم/ صدرنشینی حفظ می شود؟

تیمهای پرسپولیس و صبا در چارچوب هفته چهارم مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
پرسپولیس – صبای قم/ صدرنشینی حفظ می شود؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های صبای قم و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 دقیقه پنجشنبه شب مقابل هم قرار می گیرند. این دیدار در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.

پرسپولیس با برانکو بعد از گذشت سه هفته به صدر تکیه زد. آنها با گرفتن 7 امتیاز از سه بازی، فعلا بدون شک بهترین تیم ایران از لحاظ امتیاز گیری هستند. آنها باید به مصاف تیمی بروند که تاکنون باختی را نداشته است.

صبا هم با صمد مرفاوی رو در روی پرسپولیس برانکو قرار می گیرد. مرفاوی بعد از یک سال غیبت، دوباره به لیگ برتر برگشته و با وجود دیر بسته شدن صبا، نتایج چندان بدی هم نگرفته است. صبا هم اکنون در جدول رده بندی با سه امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. انها در آخرین دیدار در برابر ماشین سازی به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

برانکو دیگر مانند فصل گذشته لیگ را سخت شروع نکرد. آنها در لیگ پانزدهم و در چنین هفته ای هنوز به بردی دست پیدا نکرده بودند ولی حالا دو برد دارند. برانکو به فکر حفظ صدرنشینی با تکرار پیروزی در قم است.

مرفاوی دوباره با صبا به لیگ برگشت. سرمربی سابق استقلال تهران شاید آخرین فرصت خود را در صبا دارد تا توانایی هایش را نشان دهد. او باید کار مهمی را انجام دهد و پرسپولیس برانکو را از پیش روبردارد.

وحید امیری در سه هفته اخیر برای پرسپولیس دو گل به ثمر رسانده است. بازیکن فصل پیش نفت تهران در این فصل یکی از مهمترین بازیکنان پرسپولیس بوده و سعی دارد سومین گل خودش را نیز به ثمر برساند.

در آن سو رضا عنایتی مهم ترین بازیکن صبا خواهد بود. مهاجم 40 ساله سابق استقلال، در این فصل یک گل زده و در برابر پرسپولیس هم تاکنون 7 بار موفق به گلزنی شده و مطمئنا فردا هم تلاش زیادی برای پیروزی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g5b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4تایی عنایتی به پرسپولیس