تاریخ انتشار: 1395/05/21 20:02
کد خبر: 268347

استقلال 1 پیکان 1/ تغییر رنگ جوراب مهمترین تغییر استقلال

استقلال فقط بیت دقیقه فوتبال بازی کرد
استقلال 1 پیکان 1/ تغییر رنگ جوراب مهمترین تغییر استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،استقلال باز هم نتوانست هواداران خود را راضی کند.انگار مهدی رحمتی راست میگفت که هنوز هم بازیکنان جدید این تیم قدر پیراهنی که امسال به تن کرده اند نمیدانند.استقلال هنوز نتوانسته به باور بردن برسد و این چیزی است که مانع از استفاده صحیح از موقعیت های گل آن ها میشود.بختیار رحمانی باز هم افتضاح بود و چیز جدید از خریدهای دیگر استقلال ندیدم.حتی کاوه رضایی که از او به عنوان بهترین خرید استقلال نام میبرند هم نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

آن چیزی که باعث شد کمی چشم فوتبال دوستان به پاهای بازیکنان استقلال کمی گرم تر شود تنها تغییررنگ جوراب استقلال در نیمه دوم از سفید به آبی بود.و البته تعویض بهنام برزای که خیلی زودتر از اینها باید صورت میگرفت.

به هر حال منصوریان از 12 امتیاز ممکن در این 4بازی فقط موفق به کسب دو امتیاز آن شده و حالا 23 روز فرصت دارد تا از تعطیلی لیگ استفاده کند و استقلال را به مرز آمادگی برساند.

پیکان1 ..................................... استقلال تهران1

گل‌ها: مرتضی آقاخان(40) برای پیکان / بهنام برزای(81) برای استقلال

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

تماشاگر: حدود 15هزارنفر

داور: رضا کرمانشاهی /  کمک ها: علیرضا ایلدروم – حسین طالقانی

اخطارها: امیرحسین صادقی(7)، سیامک نعمتی(33)، مرتضی آقاخان(40) و مهدی شیری(87) از پیکان / بختیار رحمانی(35) ، یعقوب کریمی(41) و مگوییان(81)از استقلال

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z65lb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت هیئت مدیره از منصوریان/ نمی دانم از حاشیه سازی چه سودی می برند