تاریخ انتشار: 1396/04/13 18:04
کد خبر: 198572

جنگ محبوبیت در دربی دوستانه آلمان/حساس ترین دربی آسیادر خارج از ایران

اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اقدامی جالب قصد دارد برای اولین حساس ترین دربی آسیا را در خارج از ایران برگزار کند.
جنگ محبوبیت در دربی دوستانه آلمان/حساس ترین دربی آسیادر خارج از ایران

 بازی استقلال- پرسپولیس که قرار است در تاریخ بیست و پنجم تیرماه در آلمان برگزار شود برای هواداران دو تیم 2 اتفاق ویژه به همراه دارد، یکی این که شاید برای اولین بار آنها مجبور باشند بازی را از خانه تماشا کنند اما نکته دوم و  جذاب این بازی برای آنها این است که خودشان می توانند ترکیب تیم محبوب شان را انتخاب کنند.

حالا قرار است کادرفنی گزینه های خود را در پست های مختلف اعلام کنند و هواداران انتخاب کنند چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند و این چیزی است که هم برای خود آنها جذاب است و هم برای بازیکنان یک انگیزه مضاعف و البته ابزاری برای سنجش میزان محبوبیت شان است.

با این شرایط که اسپانسر برای انتخاب ترکیب اصلی تعیین کرده است یک رقابت جذاب تمام عیار بین بازیکنان جدید و قدیمی استقلال و پرسپولیس پیش می آید و این سوال به وجود می آید که آیا آنها برای این بازی حساس ترجیح می دهند بازیکنان تازه وارد خود را در ترکیب اصلی ببینند و یا ترجیح می دهند برای پیروزی در این بازی حیثیتی بازیکنان امتحان پس داده به میدان بروند.

آنچه انتخاب ترکیب اصلی توسط هواداران را جذاب می کند این است که خیلی ها دوست دارند ببینند نظر آنها به کادرفنی دو تیم چقدر نزدیک است و آیا استقلال و پرسپولیس با ترکیبی که هواداران شان برای آنها می چینند می توانند موفق به پیروزی شوند یا نه.

آنچه مسلم است دربی آلمان خاص ترین بازی تاریخ دو تیم است، هم ازاین نظر که بازی برای اولین بار در طول تاریخ بیرون از ایران برگزار می شود و هم از این نظر که هواداران نقش مهمی در اتفاقات داخل زمین ایفا خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vo6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال یک فصل و یک دربی و دیگر هیچ!