تاریخ انتشار: 1395/05/31 14:44
سرمربی مس؛
کد خبر: 266402

به روزهای خوبمان بازخواهیم گشت/ فوتبال بازی لحظه هاست

مس در آخر فصل جزو تیم های خوب و بالای جدول خواهد بود. در نظر داشته باشید که فقط دو تیم صعود می کنند. بازی بعدی ما مقابل نساجی واقعا سخت است اما من و تیمم مرد روزهای سخت هستیم.
به روزهای خوبمان بازخواهیم گشت/ فوتبال بازی لحظه هاست

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال مس معتقد است که تیمش قطعا در هفته‌های آتی به روزهای خوب خود در بالای جدول سلام خواهد داد.

منصور ابراهیم زاده  پس از بازی تیم خود برابر گل‌گهر سیرجان گفت: نسبت به بازی فجر بهتر بودیم. روند بازی و تغییرات محسوس است. با تیمی بازی کردیم که صدرنشین بود و طبیعتا روحیه بهتری داشت.

ابراهیم زاده در خصوص صحبت های میرزاپور پیرامون داوری اظهار کرد: می دانید ذهنیت باشگاه مس نسبت به احمد صالحی چگونه است؟! تمام کرمانی ها اعتقاد دارند که صالحی برای مس خوش یمن نیست! من به عنوان یک اصفهانی هر زمانی که صالحی برای تیم هایم قضاوت کرده، نتیجه خوبی نگرفته ام.

سرمربی مس ادامه داد: ابراهیم میرزاپور را دوست دارم اما نباید چنین صحبت هایی انجام می داد. زمانی که در راه آهن بودم ابراهیم میرزاپور هم عضو تیم بود و بازی نمی کرد. در بازی مقابل سپاهان داور اهل شهرکرد بود و به ضرر ما اوت گرفت که همان توپ گل شد. در کل صحبت در مورد داوری قشنگ نیست و من حرفی نمی زنم.

ابراهیم زاده در ادامه تصریح کرد: تیم ما روز به روز بهتر می شود. به جوانانی مثل میلاد محمدی و تیکدری نژاد بازی دادیم و اعتماد کردیم. همه تلاش می کنند تا تیم به موفقیت برسد.

وی در رابطه با عدم آمادگی محسن دلیر و همچنین بازی نکردن فرزاد حسینخانی گفت: دلیر باید آماده تر شود. هنوز از نظر بدنی و هماهنگی با تیم به فرم مطلوب نرسیده اما در هفته های آینده آمادگی خود را به دست می آورد. فرزاد حسینخانی هم مصدوم بود و به او بازی ندادم تا مصدومیتش کاملا برطرف شود.

سرمربی مس در پایان تاکید کرد: مس در آخر فصل جزو تیم های خوب و بالای جدول خواهد بود. در نظر داشته باشید که فقط دو تیم صعود می کنند. بازی بعدی ما مقابل نساجی واقعا سخت است اما من و تیمم مرد روزهای سخت هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jgxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرکت جالب و زیبای دروازه بان سابق نساجی پیش از مسابقه با این تیم
اختصاصی/