تاریخ انتشار: 1395/06/01 16:40
کد خبر: 266117

قلعه‌نویی: باید به کی‌روش و تیم‌ملی احترام بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که تیمش در صورت آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در استادیوم اختصاصی این تیم با پرسپولیس بازی خواهد کرد.
قلعه‌نویی: باید به کی‌روش و تیم‌ملی احترام بگذاریم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،امیر قلعه‌نویی در خصوص شرایط تراکتورسازی در تعطیلات لیگ برتر گفت: ما تمرینات را به‌صورت منظم برگزار می‌کنیم، اما آماده نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه واقعاً سخت است. این تعطیلی‌های طولانی کیفیت فنی لیگ را پایین می‌آورد، اما ما باید به کی‌روش و تیم ملی احترام بگذاریم. به‌هر حال ایران در مسیر رفتن به جام جهانی قرار دارد و امیدوارم تیم ملی کشورمان موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما برای قهرمان شدن و خوشحال کردن مردم آذربایجان بازی می‌کنیم، ولی برای نتیجه گرفتن باید در زمین تلاش کنیم. الان همه تیم‌ها کار می‌کند و قوی هستند. ما برای قهرمان شدن 15 رقیب سرسخت داریم و باید بهترین نتایج را کسب کنیم. از الان هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی راجع به آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه برخی معتقدند ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مکان مناسبی برای برگزاری این بازی نیست، گفت: در مورد این مسائل باید مسئولان باشگاه صحبت کنند و من اطلاع دقیقی در مورد وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) ندارم. با این حال اگر این ورزشگاه آماده نشود، در زمین اختصاصی خودمان مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. ما چند بازی در این ورزشگاه انجام داده‌ایم و مشکلی هم پیش نیامده است.

قلعه‌نویی در واکنش به شایعات چند روز اخیر در مورد حضورش در استقلال گفت: من هیچ توجهی به این شایعات ندارم و در این مورد هم یکی دو بار صحبت کرده‌ام. عادت ندارم وقتی در تیمی هستم کارم را نیمه‌کاره رها کنم. امیدوارم در تراکتورسازی به هدف‌هایم برسم. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkx69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی پروین جانشین کی‌روش شد