تاریخ انتشار: 1395/04/19 16:52
کد خبر: 274853

ملوانی ها خود را صاحب نفت می دانند

با اینکه علی دایی کارش را در نفت تهران آغاز کرده است اما ملوانی ها هنوز به دنبال امتیاز نفت تهران هستند
ملوانی ها خود را صاحب نفت می دانند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، اگرچه تمرینات تیم نفت در تهران با حضور علی دایی آغاز شده است اما مسئولان باشگاه ملوان انزلی همچنان در پشت پرده در تلاش هستند تا امتیاز تیم نفت را به انزلی منتقل کنند.

مسئولان باشگاه ملوان ترجیح می دهند سکوت کنند اما حرفشان این است که ترجیح می‌دهند سکوت کنند اما از نظر قانونی پیگیر حق و حقوق باشگاه ملوان باشند. آنها معتقد هستند ملوان به طور قانونی در مزایده واگذاری تیم نفت برنده شده است و از این حق خود کوتاه نخواهند آمد.

مسئولان باشگاه ملوان در مورد سرمربیگری علی دایی در نفت هم اعتقاد دارند علی دایی بهتر از همه مربیان به مسایل قانونی اشراف دارد و می‌داند که تیم ملوان در مزایده قانونی برنده فروش تیم نفت تهران شده است. بنابراین حضور نفت در لیگ برتر شانزدهم قطعی نیست!

این روزها تیم ملوان در انزلی با حضور بازیکنان تیم‌های پایه تمرینات خود را از سرگرفته و هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است با این حال مسئولان باشگاه ملوان می‌گویند که احمد دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه از راه قانونی به دنبال بازگرداندن تیم نفت به ملوان است.

این در حالی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بارها اعلام کرده با خرید و فروش و انتقال امتیاز تیم‌ها مخالف است. شاید در روزهای آینده دوباره انزلی کانون خبرساز فوتبال ایران شود.

منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anemv

آخرین اخبار