تاریخ انتشار: 1396/08/10 14:00
کد خبر: 175642

برای سیدمهدی رحمتی که فکر می‌کند همه از استقلال می‌روند جز او!

«تو هم رفتی همان‌جا که بقیه رفتند!» صدای فریادهای سیدمهدی رحمتی، چرت کلاغ‌های کمپ تمرینی ناصر حجازی را پاره می‌کند. او پشت به جمعی است که به صف ایستاده‌اند تا با میک‌مک درموت ایرلندی خداحافظی کنند و مخاطب این فریادهایش هم کسی جز او نیست که بعد از فسخ قراردادش با استقلال، آمده بود تا با بازیکنان تیم خداحافظی کند.
برای سیدمهدی رحمتی که فکر می‌کند همه از استقلال می‌روند جز او!

طعنه‌های جسورانه سیدمهدی رحمتی به مردی که دیگر مربی استقلال نیست، یاد و خاطره دعواهای پایان‌ناپذیر دروازه‌بان استقلال با تمام مربیان پیش از خود را به ذهن متبادر می‌سازد. از آن بازی زیرمیزی که علیه مظلومی راه انداخت و مذاکره شبانه‌اش با فرهاد مجیدی برای برکناری پرویز خان تا قصه‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشت و بعد بازی‌هایش با علیرضا منصوریان. تازه کارلوس کی‌روش را قلم می‌گیریم چون در نبرد با رحمتی مغلوب نشد.

مک درموت ایرلندی در واکنش به این بی‌احترامی رودررو، در اینستاگرام پستی منتشر کرد و رحمتی را نیز روی این پست تگ کرد تا مطمئن شود که پیامش به مقصد می‌رسد. او در صفحه‌اش نوشت: «در زندگی، شیرهای جوان درنهایت کنترل را در دست می‌گیرند! در فوتبال، شیرهای پیر بی‌دندان سعی می‌کنند آینده شیرهای جوان را خراب کنند! آینده از آن جوان‌هاست!»

قصه سیدمهدی رحمتی چقدر دیگر در استقلال ادامه خواهد داشت؟ شفر مصر است که او را روی نیمکت نگه دارد چرا که هم قبل و هم بعد از آمدن به ایران متوجه قصه‌های پشت پرده تیم شده. او از آدم‌های دوروبرش داستان‌های مختلف را پرسیده، ضمن اینکه سوالات کاملا تابلوی خبرنگارهای حاشیه‌پرست ورزشی هم او را متوجه این واقعیت کرده که در تیمش خطر و تهدیدی به نام سیدمهدی رحمتی وجود دارد.

آینده کاری سیدمهدی رحمتی مشخص است. در آخرین سال‌های بازی کردنش، کمتر باشگاهی پیدا می‌شود که حاضر به جذب او باشد. اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد قطعا سرمربی خواهد کوشید به سرنوشت منصور ابراهیم‌زاده در پیکان دچار نشود. او در تیم ملی سال‌هاست جایی ندارد و در باشگاه‌هایی هم که سرمربیانی چون قلعه‌نویی، مظلومی و منصوریان را داشته باشد، جایی نخواهد داشت.

او شاید به درد تیم‌هایی بخورد که مدیرانش درک درستی از فوتبال ندارند و فکر می‌کنند داشتن ستاره‌ای که به همه فرمان بدهد و همه به او چشم بگویند یک حسن است. مدیران پیکان همین فکر را می‌کردند که رحمتی را به تیم خود آوردند و البته اشتباه هم فکر می‌کردند چون همان سال تیم‌شان سقوط کرد!   اتفاقی که می‌تواند برای هر تیم دیگری که بخواهد اختیارش را به‌دست  سنگربان دمدمی‌مزاج استقلال بدهد، نیز رخ دهد.

«این آسیاب به نوبت است. نوبت تو هم خواهد رسید». این جمله تاریخی را باید به دروازه‌بان استقلال گفت. به کسی که اتفاقا تا خروج نهایی از باشگاه فاصله زیادی ندارد. حواست به سن و سالت هست برادر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdr6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخاطب صحبت های شفر رحمتی بود؟