تاریخ انتشار: 1397/01/25 15:49
کد خبر: 152146

عدم ثبات پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی؛ چرا؟!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی ثبات نداشته، یک روز خوب بوده و یک روز بد و با اما و اگر در چنین مسابقات مهمی نمی‌توان موفق شد.
عدم ثبات پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی؛ چرا؟!

 رحیم یوسفی درباره بازی هفته بیست هشتم لیگ برتر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی که با تساوی یک بر یک همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس نیمه‌اول سردرگم و بدون برنامه بازی کرد و فقط در آخر بازی بعد از عقب افتادن کمی بهتر شد تا نتیجه را عوض کند.

وی در خصوص حواشی محسن مسلمان و دور ماندن این بازیکن از ترکیب افزود: وقتی از مسلمان می‌پرسید او می‌گوید که من قرار نیست بازی کنم و بچه‌ها بازی می‌کنند. به نظر من ماجرای اختلافات مسلمان از زمانی شروع شد که مسئولان با او قرارداد نبستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دررابطه با شرایط سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با السد، تصریح کرد: پرسپولیس مقابل تیم‌های عربی ثبات نداشته، یک روز خوب بوده و یک روز بد. تیم ما خوب بوده و از گروهش صعود کرده است، اما با اما و اگر در چنین مسابقات مهمی نمی‌توان موفق شد. به نوشته میزان، یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: فصل بعد به احتمال زیاد چند بازیکن از تیم جدا می‌شوند و اگر از نقل و انتقالات همچنان محروم بمانیم سال سختی را پیش رو داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynqom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس رتبه استقلال در جدول را مشخص خواهد کرد
دیدار تعیین کننده سرخپوشان با ذوب آهن در چارچوب هفته بیست ونهم؛