تاریخ انتشار: 1397/01/26 13:33
کد خبر: 152021

کمیته انضباطی با تیم سپاهان صددرصد برخورد می‌کند

سعید فتاحی می گوید درگیری های ایجاد شده در بازی سپاهان و صنعت نفت در حکم های آتی سپاهان تاثیرگذار است.
 کمیته انضباطی با تیم سپاهان صددرصد برخورد می‌کند

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد درگیری‌های به وجود آمده در بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: برای چندمین‌بار است که تماشاگران تیم فوتبال سپاهان در مسابقات این فصل باعث به وجود آمدن درگیری می‌شوند، نماینده کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گزارش این بازی را برای کمیته انضباطی ارسال می‌کند و در این شکی نیست که کمیته انضباطی با تیم سپاهان صددرصد برخورد می‌کند.

 

فتاحی در پاسخ به این سوال که سپاهان برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان محکوم به بازی در زمین بی‌طرف بود یا خیر، تصریح کرد: سپاهان برای مسابقه مشخصی محکوم به بازی در زمین بی‌طرف نبود. تیم فوتبال سپاهان یک حکم محرومیت داشت و فقط هم این تیم نبود بلکه تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی هم چنین حکم محرومیتی را دارند.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف شرایط خاص خود را دارد و باید با نیروهای امنیتی هماهنگی‌های لازم انجام شد ضمن اینکه هیچ استانی زیر بار برگزاری این مسابقات نمی‌رود، چراکه باید در آن استان استادیوم مورد تایید برگزاری مسابقه لیگ برتر وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به حساسیت مسابقات در پایان فصل، خاطرنشان کرد: کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر نامه‌ای با ذکر دلایل مبنی بر اینکه تیم فوتبال سپاهان محکوم به بازی در زمین بی‌طرف است را به کمیته انضباطی ارسال کرده که قبل از پایان مسابقات لیگ برتر نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه حکم بازی سپاهان در زمین بی‌طرف بخشیده نشده است، افزود: درگیری‌های به وجود آمده در بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان، قطعاً در حکمی که برای تیم سپاهان صادر می‌شود، تأثیرگذار است.

 

فتاحی در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد با توجه به حساسیت مسابقات در دو هفته باقی‌مانده از لیگ برتر، اجرای این حکم به فصل بعد موکول شود، اظهار کرد: در مورد این موضوع اطلاعی ندارم و کمیته انضباطی باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmjdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار هفته سخت و مبهم پیش روی سپاهان