تاریخ انتشار: 1397/01/26 17:26
کد خبر: 151993

تغییرات استقلال با بویان؛ جای خالی بازیساز

با توجه به محرومان استقلال از بازی با الهلال احتمالا شفر تغیراتی در فاز دفاعی تیمش خواهد داشت.
تغییرات استقلال با بویان؛ جای خالی بازیساز

به گزارش فرتاک ورزشی،در بازی مقابل الهلال با توجه به محرومیت چشمی و امید ابراهیمی، احتمالا شفر از زوج فرشید باقری و بویان در میانه میدان استفاده خواهد کرد. زوجی که برای اولین بار در کنار همدیگر قرار می‌گیرند. بویان هم در سه بازی قبل از بازی با الهلال در ترکیب  استقلال قرار گرفته تا با تیم هماهنگ شود و برای بازی مقابل الهلال آمادگی لازم را داشته باشد. بویان در این چند بازی عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته نمرات خوبی دریافت کند. با این حال حضور همزمان بویان و فرشید باقری در غیاب امید ابراهیمی، استقلال را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

نقطه قوت بویان در این چند بازی تمرکز و پاس‌هایش بوده که روند خوبی به ریتم تیمی استقلال بخشیده است. بر اساس آمار متریکا او در هر بازی میانگین ۷۴،۷ لمس توپ داشته که در میان بازیکنان استقلال فقط امید ابراهیمی با فاصله زیادی بالاتر از او قرار دارد. میانگین ۹۲،۹ درصد دقت پاس آماری خیره‌کننده از هافبک استقلالی‌هاست که باعث شده در میان بازیکنان استقلال که حداقل ۹۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته‌اند رتبه اول را در اختیار داشته باشد. با این حال این بازیکن از نظر بازیسازی تا الان عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. صفر پاس کلیدی در ۲۰۶ دقیقه حضور در میدان و تنها یک شوت که خارج از چارچوب بوده است.

فرشید باقری هم با وجود این که در چند گل استقلالی‌ها نقشی غیرمستقیم داشته است اما آمار بازیسازی‌اش دست‌کمی از بویان ندارد. میانگین ۰،۲ پاس کلیدی و یک شوت در هر بازی نشان می‌دهد که حضور این دو بازیکن در کنار هم درصد بازیسازی آبی‌ها را پایین خواهد آورد و بازیکنان استقلال نمی‌توانند به پاس‌های کلیدی از جانشینان امید ابراهیمی دلخوش باشند. باید دید که شفر مشکل بازیسازی تیمش را از طریق دیگری حل می‌کند یا زوج دیگری برای هافبک دفاعی تیمش انتخاب خواهد کرد. زوجی که شاید امید نورافکن گزینه احتمالی آن باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmjzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال تکلیف صعود الهلال را مشخص می کند