تاریخ انتشار: 1397/01/26 18:10
کد خبر: 151983

وحید امیری جورکش کم‌کاری دیگر هافبک‌های پرسپولیس!

وحید امیری برای دومین بازی پیاپی تاثیرگذاری مستقیم روی تک گل‌های پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
وحید امیری جورکش کم‌کاری دیگر هافبک‌های پرسپولیس!

وحید امیری در بازی برابر پارس جنوبی هم مثل پدیده منجی پرسپولیس شد و بعد از زدن گل قهرمانی سرخپوشان این بار با ارسال‌اش از شکست تیم برانکو جلوگیری کرد. بر اساس آمار متریکا، امیری در این بازی ۳ پاس کلیدی برای مهاجمان فرستاد و نقش ویژه‌ای در طراحی حملات پرسپولیس داشت. گل قرمزها هم روی ارسال او ضربه کمال کامیابی‌نیا به ثبت رسید. امیری جورکش کم‌کاری دیگر هافبک‌های پرسپولیس هم شده است.

در بازی با پارس جنوبی احمدزاده، رسن، نوراللهی و ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا روی هم رفته فقط یک پاس کلیدی به ثبت رساندند که آن هم سهم نوراللهی بود. امیری در بازی برابر پدیده هم تنها هافبک پرسپولیس بود که موفق شد ۲ پاس کلیدی ثبت کند. در دیدار قبل پرسپولیس هم کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه، احمدزاده و نعمتی نتوانستند حتی یک پاس کلیدی به ثبت برسانند. امیری که در آن بازی جورکش مهاجمان سرخپوش هم شده بود در این دو بازی ستاره پرسپولیس بوده است و به تنهایی پرسپولیس را در مشهد برنده کرد و در تهران از شکست خانگی برابر هواداران فراری داد.

امیری در طول فصل هم بهترین پاسور پرسپولیس در طراحی حملات بوده است. بر اساس آمار متریکا، امیری در هر بازی به طور میانگین حدودا ۲ پاس کلیدی ثبت کرده است. با توجه به حضور امیری در ۲۴ بازی لیگ، این ثبات منحصر به فرد است و هیچکدام از هافبک‌های پرسپولیس نتوانسته‎اند ثباتی حتی نزدیک به او داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkdzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی با ذخیره های پرسپولیس هم کار آسانی نیست!
طیبی: