تاریخ انتشار: 1397/01/26 23:25
کد خبر: 151943

نگاهی به وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر؛ سپیدرود مهیج ترین، سپاهان و تراکتور عجایب لیگ

نگاهی به وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر؛ سپیدرود مهیج ترین، سپاهان و تراکتور عجایب لیگ

رای لیگی که تکلیف قهرمانش چند هفته پیش از پایان لیگ مشخص شده است احتمالا مهم‌ترین مساله رقابت برای کسب سهمیه است و شاید مهم‌تر تعیین‌تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ پایین‌تر. ویژگی قعر جدول امسال تعداد زیاد تیم‌هایی است که هنوز روی کاغذ احتمال سقوط‌شان می‌رود. سقوط مشکی‌پوشان قطعی شده است و شش تیم دیگر کماکان خطر سقوط را حس می‌کنند. چه کسی فکر می‌کرد در این موقع تراکتور و البته سپاهان جزو تیم‌هایی باشند که برای بقا بجنگند. بازی‌های این هفته اگرچه تکلیف دیگر تیم سقوط‌کننده را مشخص نکرد اما نتایج چنان رقم خورد که احتمال سقوط نفت تهران بسیار زیاد شده است. در زیر نگاهی می‌اندازیم به وضعیت تیم‌ها و نتایج بازی‌ها:

سپیدرود: مهیج‌ترین تیم این هفته‌های لیگ شاید سپید رود باشد. مهم‌ترین ویژگی سپیدرود عملکرد استثنایی در خانه بوده است. آنها بهترین تیم هفته‌های اخیر در بازی‌های خانگی بوده‌اند. به مدد کسب امتیازات خانگی سپیدرود تا حد زیادی از منطقه خطر دور شده است. پیروزی یا مساوی در بازی بعدی مقابل فولاد در خانه مهر امضایی خواهد بود بر بقای سپید‌رود و این اولین دستاورد علی کریمی در مربیگری است.

استقلال خوزستان: آنها این فصل مشکلات بسیاری داشتند. با امکانات مالی محدود. با تیمی کم‌ ستاره. استقلال خوزستان با وجود مشکلات کم می‌بازد و مساوی‌های بسیاری کسب می‌کند. آنها کماکان خطر را به‌شدت احساس می‌کنند. ویسی که دو سال پیش تیم را قهرمان کرده بود امسال برای نیفتادن می‌جنگد. شاید ارزش بقای امسال چیزی کمتر از قهرمانی آن سال نباشد.

نفت تهران: موتور نفت افاضلی زود خاموش شد. آنها پس از چند هفته درخشان افت کردند و با چند باخت پیایی امروز اصلی‌ترین کاندید سقوط هستند. فصل عجیب و غریب نفت، با تصمیمات و تغییرات عجیب احتمالا با سقوط نفت پایان خواهد یافت.

پدیده: آنها ابتدای فصل عملکرد درخشانی داشتند، بازی‌های جذاب و نتایج عالی. پدیده خود را در قامت یک مدعی کسب سهمیه معرفی کرد اما با کسر شش امتیاز به‌یک‌باره نظم تیمی‌اش به‌هم ریخت. پدیده با پیروزی این هفته برابر نفت بقایش را تا حد زیادی قطعی کرد. نگرانی اما درباره آینده تیم است. گفته می‌شود احتمال انحلال تیم هم هست.

تراکتور و سپاهان: حضور این دو در پایین جدول از عجایب لیگ امسال بود. تیم‌هایی با سابقه درخشان و البته هزینه بسیار. آنها عزم‌شان را برای سال بعد جزم کرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmbyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد عزیزی: سیاه‌جامگان در لیگ برتر ماندنی است