تاریخ انتشار: 1397/01/27 08:47
کد خبر: 151927

دلجویی از هافبک پرسپولیس بعد از آن همه انتقاد/طرح موزاییکی هواداران برای حمایت از ربیع خواه!

هافبک پرحاشیه پرسپولیس روی سکوها که از نظر اخلاقی یکی از بازیکنان قابل اعتنای این تیم محسوب می‌شود، این روزها با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.
دلجویی از هافبک پرسپولیس بعد از آن همه انتقاد/طرح موزاییکی هواداران برای حمایت از ربیع خواه!

دقیقه 39 بازی با پارس جم درست روی خط میانی زمین و در محاصره چهار پنج بازیکن زردپوش حریف محسن ربیع‌خواه با سرعت خودش را به توپ رساند و قصد داشت به صورت سرضرب پاس رو به جلو بدهد اما زانویش چرخید و مصدوم شد. از همان لحظه اول مصدومیت که ربیع‌خواه دست‌هایش را روی صورتش گذاشت و انصاری به نیمکت اعلام کرد باید تعویضی انجام شود، مشخص بود مصدومیت شماره 18 سرخ‌ها جدی است و با توجه به اینکه پزشک تیم روی زانوی او کار می‌کرد، می‌شد احتمال داد با توجه به نحوه مصدومیت ربیع‌خواه این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی آسیب جدی دیده باشد.

بعد از بازی و در کنفرانس خبری مربیان، برانکو صراحتا اعلام کرد ربیع‌خواه و احمدزاده را مقابل السد نخواهد داشت و در واقع از همان زمان مشخص بود مصدومیت هافبک دفاعی سرخ‌ها طولانی خواهد بود. تجمع بازیکنان بالای سر ربیع‌خواه چه داخل زمین و چه وقتی برانکارد مقابل نیمکت قرار گرفته بود، مشخص می‌کرد اتفاق بدی برای این بازیکن افتاده. سوت پایان نیمه اول هم که زده شد بازیکنان سراغ ربیع‌خواه رفتند و دورش حلقه زدند اما سخت نبود که پیش بینی کنیم اتفاق تلخی برای او افتاده است.

برای تشخیص دقیق مصدومیت هم باید تصویربرداری ام‌آر‌ای انجام می‌شد و به همین خاطر ربیع‌خواه فردای بازی یعنی روز پنج‌شنبه از زانوی چپ خود ام‌آر‌ای گرفت و همان زمان شنیده شد مصدومیت او مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. روز جمعه اعلام شد که پیش‌بینی‌ها درست بوده و رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است. همان زمان اعلام شد این بازیکن بین 4 تا 6 ماه از میادین دور خواهد ماند و به زودی زانویش را جراحی خواهد کرد.

بعد از مسجل شدن این مصدومیت سنگین سیل محبت به این بازیکن مغضوب شروع شد. بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و حتی مهدی طارمی برای ربیع‌خواه در اینستاگرام پست گذاشتند و با دلداری به این بازیکن به او امید دادند که با قدرت به میدان برگردد. این مساله در مورد هوادارانی که خیلی‌های‌شان این بازیکن را دوست نداشتند هم اتفاق افتاد و در فضای مجازی موجی حمایتی از هافبک مغضوب راه افتاد تا او خیلی زود واکنش نشان دهد. ربیع‌خواه در پستی اینستاگرامی نوشت: «سلام به همه دوستان، عزیزان و هم تیمی‌های بامعرفتم و همچنین هواداران تیم. از اینکه تنهام نگذاشتید و دلگرمی دادید بی‌نهایت سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم با دعای شما هرچه زودتر سلامتی‌ام را به دست بیاورم و با قدرت بیشتر به میادین برگردم. باعث افتخار بنده هست که در تیم بزرگی کنار شما هستم.»

بعد از مصدومیت ربیع‌خواه، گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس جویای احوال این بازیکن شد و تلفنی با شماره 18 صحبت کرد. بعد از این مکالمه گرشاسبی گفت: «باشگاه کلیه مراحل درمانی و وضعیت این بازیکن را زیر نظر و تحت پوشش دارد و منتظر بازگشت هر چه زودتر این بازیکن خواهد بود. محسن ربیع‌خواه طی دو سال اخیر زحمات زیادی برای تیم محبوب پرسپولیس کشید و ما در این شرایط او را تنها نخواهیم گذاشت و بی‌صبرانه منتظر بازگشت هر چه سریعتر این بازیکن خواهیم بود.»

اما این پایان ماجرا نبود و خیلی زود اعلام شد باشگاه پرسپولیس قصد دارد مثل باشگاه‌های اروپایی از بازیکن مصدوم خود حمایت کند و با توجه به اینکه قرارداد او در پایان فصل تمام خواهد شد دو فصل دیگر قرارداد این بازیکن را تمدید کند. در ادامه موج حمایت از مغضوب دیروز و محبوب امروز، این بازیکن روز گذشته در محل تمرین تیمش حاضر شد و هوادارانی که پشت درهای بسته ورزشگاه شهید کاظمی بودند حسابی تشویقش کردند. در محل تمرین هم بازیکنان و اعضای کادر فنی دور و برش بودند تا به او دلداری بدهند.

جالب اینجاست که قرار شده طرح موزاییکی هواداران پرسپولیس هم قبل از بازی السد برای حمایت از ربیع‌خواه باشد و آنها می‌خواهند شماره 18 بزرگی روی سکوها ایجاد کنند تا بعد از آن همه انتقاد حالا از هافبک مصدوم دلجویی کنند. بعید نیست بازیکنان هم با تی‌شرت‌هایی منقش به چهره ربیع‌خواه وارد زمین شوند و اینطوری به او دلداری بدهند که همه این رفتارها بعد از مصدومیت این هافبک تدافعی عجیب به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487woa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسولیس نقش سرنوشت سازی در بازی با السد دارد