تاریخ انتشار: 1397/01/27 13:54
کد خبر: 151895

ابراهیم زاده: اصلاً به سقوط سپاهان به لیگ دسته اول فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان این حق را برای مسئولان سپاهان قائل است که از حالا به دنبال سرمربی موردنظرشان برای فصل آینده باشند.
ابراهیم زاده: اصلاً به سقوط سپاهان به لیگ دسته اول فکر نمی‌کنیم

منصور ابراهیم‌زاده درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان و اینکه هنوز این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد, اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که تاکنون جمع کرده‌ایم, هدف‌مان این است که بازی‌های لیگ برتر به خوبی تمام شود و در ادامه به اینکه سپاهان در فصل آینده شرایط خوب و مناسبی داشته باشد فکر کنیم تا این تیم در فصل آینده از لحاظ نوع فوتبالی که به نمایش می‌گذارد، بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع‌ به بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: شرایط هر دوی تیم‌ها یکسان است و به نظر من استقلال خوزستان نسبت به دیگر تیم‌های انتهای جدول وضعیت بهتری دارد. از لحاظ امتیازی شرایط نفت تهران خطرناک‌تر از دیگر تیم‌هاست.

وی در واکنش به اینکه این‌ روزها نام‌های زیادی برای سرمربیگری سپاهان در فصل آینده مطرح می‌شوند و اینکه طرح چنین مسائلی تمرکزش را به‌هم نمی‌ریزد, گفت: هم باشگاه حق دارد که برای فصل آینده‌اش تصمیم بگیرد و هم من. باشگاه می‌تواند با هر مربی‌ که می‌خواهد صحبت کند و به نظر من این چیز غیرمعقولی نیست. انسان‌ها باید در زمانی که مسؤلیت دارند با قوت و صادقانه کار کنند و نه چیز دیگر.

ابراهیم‌زاده در ادامه با اشاره به انتقاد هواداران سپاهان بعد از بازی این تیم مقابل صنعت نفت, خاطرنشان کرد: درست است که هواداران بعد از بازی شعار‌هایی دادند اما بحث این است که آنها همیشه تیم را تشویق کرده‌اند و اگر حرفی می‌زنند از روی احساسات, تعصبات و خواسته‌های‌شان است. در یکی دو سال گذشته توقعات‌ هواداران برآورده نشده و برای همین ممکن است آنها کلماتی را به زبان بیاورند، اما این مهم است که هواداران می‌خواهند به تیم کمک کنند. آنها باید به این موضوع دقت کنند که تیم در چه زمان‌هایی نیاز به آرامش دارد. هواداران تا چند وقت پیش نگران این بودند که تیم سقوط نکند و الان این نگرانی کمتر شده است، اما با این حال آنها همیشه از تیم برد می‌خواهند. هواداران به این دقت کنند که در این دو بازی بازیکن جدیدی وجود ندارد و همان بازیکنان سابق به میدان خواهند رفت, بنابراین باید به تیم آرامش بدهند تا این روزها تمام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران این نیستید کابوس سقوط سپاهان به لیگ دسته اول حقیقت یابد, تصریح کرد: اصلاً به این فکر نمی‌کنیم، اما این را باید بدانیم که اگر تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی در موقعیت خطرناک قرار گرفته باشند, این موضوع به کلِ فوتبال ایران ضربه می‌زند و باعث می‌شود حساسیت رقابت‌ها کمتر شود.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: امیدوارم هواداران, بازیکنان و کادرفنی همگی در این دو هفته باقیمانده شرح وظایف‌شان را به خوبی انجام دهند تا فصل را به خوبی پشت سر بگذاریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmnrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت ابراهیم زاده و شاگردانش برابر دو استقلال لیگ برتر