تاریخ انتشار: 1397/01/27 15:19
کد خبر: 151882

درویش: قلی زاده و ترابی به استقلال و پرسپولیس نمی روند

مدیرعامل باشگاه سایپا تأکید کرد که دو بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال این باشگاه در صورت نداشتن پیشنهاد خارجی در سایپا می‌مانند.
درویش: قلی زاده و ترابی به استقلال و پرسپولیس نمی روند

رضا درویش درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: با توجه نتایجی که بازیکنان به دست آورده‌اند و زحماتی که کادر فنی کشیده است، دو فینال دیگر داریم تا نایب قهرمان شویم. اگر خدا کمک کند و این دو بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم، سهمیه آسیا را خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه آیا ابتدای فصل تصور می‌کرد که سایپا برای نایب قهرمانی بجنگد، تصریح کرد: حسن فوتبال به این است که قابل پیش‌بینی نیست. علی دایی این شایستگی را دارد که نتیجه بگیرد. ایشان قول یک رقمی بودن را داده بودند و اکنون می‌بینیم تیم برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سؤال که تکلیف دایی و دستیارانش برای فصل آینده چطور خواهد بود، گفت: قرارداد دایی دو ساله است و قطعاً سال آینده در سایپا خواهد بود. انتخاب دستیارانش نیز در حوزه اختیارات اوست و سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد چه افرادی را کنارش داشته باشد.

درویش در واکنش به پیشنهاداتی که برای قلی‌زاده، مهاجم سایپا مطرح شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان ما در تیم‌های پایه‌ای سایپا حضور داشته‌اند و اینجا برای‌شان حکم خانه را دارد. قلی‌زاده هم از این امر مستثنی نیست، مگر اینکه از یک تیم خارجی خوب پیشنهاد داشته باشد که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی در مورد بحث پیشنهاد استقلال به این بازیکن گفت: اینها صحبت‌های رسانه‌ای است و یقیناً قلی‌زاده خانه‌اش را رها نمی‌کند تا به استقلال و پرسپولیس برود. مهدی ترابی هم چنین شرایطی دارد. اگر او با پیشنهاد خوب خارجی روبه‌رو شود، ترانسفر می‌شود، در غیر این صورت در خدمت او نیز خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سؤال که با چه استدلالی می‌گوید که قلی‌زاده و ترابی با وجود پایان قراردادشان در سایپا می‌مانند، گفت: سایپا حکم خانه این دو بازیکن را دارد. کسی که هفت هشت سال در یک جا حضور داشته و با آن انس گرفته است، خانه‌اش را رها نمی‌کند. ابراهیمی صادقی در دوران اوج فوتبالش از تیم‌های تهرانی و شهرستانی زیادی پیشنهاد داشت، اما پول کمتری گرفت و در سایپا ماند. قلی‌زاده و ترابی هم در سایپا می‌مانند، مگر اینکه پیشنهاد خارجی داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlagl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ترابی و قلی زاده از سایپا؛ شایعه یا واقعیت؟