تاریخ انتشار: 1397/01/28 12:20
کد خبر: 151716

شاهرودی: به بازیکنان توصیه می‌کنم در این شرایط پرسپولیس، بی‌معرفتی نکنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمی در آسیا نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی جلودار شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشد.
شاهرودی:  به بازیکنان توصیه می‌کنم در این شرایط پرسپولیس، بی‌معرفتی نکنند

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و صدرنشینی این تیم در گروه C لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط آب‌وهوایی و گل زودهنگام پرسپولیس در این بازی کار را برای قطری‌های سخت کرد. هوای تهران ناگهان سرد شد و قطری‌ها خیلی عادت به این شرایط آب‌وهوایی نداشتند و از طرفی زود هم دروازه‌شان باز شد تا حسابی غافلگیر شوند. پرسپولیس هم خوشبختانه بعد از رسیدن به گل خیلی خوب و منطقی بازی کرد.

وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس شایسته صدرنشینی در گروهش بود، افزود: در اینکه تیم السد یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیاست، شکی وجود ندارد، اما پرسپولیس با شایستگی در گروهش صدرنشین شد و نهایت استفاده را از بازی‌های خانگی خود برد. هیچ تیم آسیایی نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی جلودار پرسپولیس باشد و نقش هواداران را در این قضیه باید بسیار مهم تلقی کرد. شاید برخی اعتقاد داشته باشند که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند در حالی که من چنین اعتقادی ندارم و نظرم این است که وقتی تیمی چند هفته زودتر قهرمان لیگ می‌شود، خیلی سخت است که از لحاظ انگیزشی این تیم را جمع کرد، کاری که به نظرم برانکو به خوبی در پرسپولیس انجام داد. اگرچه شاهد اُفت کیفی بازی این تیم در چند بازی بودیم که این هم طبیعی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود یا نه؟»، عنوان کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس از جذب بازیکن در تابستان محروم است کارش برای مراحل بعد لیگ قهرمانان خیلی دشوار خواهد بود. با این حال همین تیم از لحاظ شخصیتی و مهره تیم تقریباً کاملی است که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی آسیا باشد.

شاهرودی در مورد حضور احمد نوراللهی در ترکیب پرسپولیس به جای محسن ربیع‌خواه نیز گفت: باید به نوراللهی زمان داد تا خودش را پیدا کند. او تقریباً یک سال و نیم از شرایط مسابقه دور بوده است و نیاز به زمان دارد تا تبدیل به همان بازیکن ایده‌آل دو فصل پیش پرسپولیس شود. من مطمئنم نوراللهی با همین روند تبدیل به یکی از بهترین‌های پرسپولیس خواهد شد. البته برای ربیع‌خواه واقعاً ناراحت شدم، چرا که او بازیکن در اختیار تیم بود و امیدوارم دوران درمانش هر چه سریع‌تر طی شده و با قدرت به ترکیب پرسپولیس برگردد.

وی در پایان در واکنش به این موضوع که بازیکنان پرسپولیس از تمدید قرارداد خود طفره می‌روند، تصریح کرد: اطمینان دارم همه بازیکنان فعلی پرسپولیس در این تیم ماندنی خواهند شد. بازیکنان پرسپولیس باید قدر پیراهن این تیم را بدانند. خیلی از آنها با همین پیراهن به جایگاه فعلی رسیدند. پیراهن پرسپولیس به بازیکن عزت و بزرگی خاصی می‌بخشد و این موضوع را خیلی از نفراتی که از این تیم رفتند بهتر می‌توانند درک کنند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تیمی در ایران جایگاه پرسپولیس و استقلال را ندارد و بازیکنان آنها خیلی خوشبخت هستند که در این دو تیم حضور دارند. آنها کجا بروند از این تیم‌ها بهتر؟! پس به‌عنوان یک پیشکسوت و بازیکن قدیمی پرسپولیس به بازیکنان این تیم توصیه می‌کنم با جان و دل در پرسپولیس بمانند و در این شرایط که باشگاه از جذب بازیکن محروم است، بی‌معرفتی نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmqpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس