تاریخ انتشار: 1397/02/19 15:03
کد خبر: 148627

مصدومیت داریوش شجاعیان تقصیر من نبود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:اگر صحنه مصدومیت شجاعیان را ببینید، من نزدیک به نیم متر با او فاصله دارم و شجاعیان وقتی به توپ رسید، پایش پیچید و همانجا رباط پایش پاره شد.
مصدومیت داریوش شجاعیان تقصیر من نبود

 میلاد فخرالدینی در خصوص اینکه داریوش شجاعیان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و هواداران استقلال به وی بابت این موضوع خیلی انتقاد کرده‌اند، گفت: متأسفانه از شب گذشته تا امروز اتفاقاتی رخ داده و برخی‌ها الکی بعضی مواقع شلوغ‌کاری می‌کنند. شما اگر صحنه مصدومیت شجاعیان را ببینید، من نزدیک به نیم متر با او فاصله دارم و شجاعیان وقتی به توپ رسید، پایش پیچید و همانجا رباط پایش پاره شد.

 وی افزود: ما بازیکنان همه باهم رفیق هستیم و بلافاصله بعد از بازی با او تماس گرفتم و خدا می‌داند برایش نذر کردم که اتفاقی نیفتاده باشد، ولی متأسفانه رباط پای او پاره شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد: من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و تمام هم‌تیمی‌هایم می‌دانند چقدر موضوع را پیگیری کردم. شب گذشته تا نزدیکی‌های صبح خوابم نبرد، چون خودم عمل رباط صلیبی انجام داده‌ام و می‌دانم مصدومیت برای یک بازیکن چقدر سخت است. از طریق شما برای داریوش عزیز آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوار هستم خیلی زود به میادین برگردد.

 فخرالدینی در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: همه هدف ما این بود که در بازی روز گذشته گل نخوریم و بعد به گل برسیم، خوشبختانه این اتفاق افتاد و نیمه اول هم فقط روی اشتباهات فردی به استقلال موقعیت دادیم، وگرنه اصلاً چنین فرصت‌هایی در اختیار استقلال قرار نمی‌گرفت.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند در پایان ۹۰ دقیقه ورزشگاه آزادی چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا ذوب‌آهن توانایی صعود دارد یا خیر، گفت: بازی برگشت بازی بسیار سختی است و ما می‌دانیم استقلال از امتیاز میزبانی‌اش استفاده می‌کند. من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و با جو ورزشگاه هم آشنا هستم، اما ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و بازیکنان بزرگی در آن بازی می‌کنند. مطمئن هستم می‌توانیم برنده از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعد صعود کنیم. از قول من هم بنویسید برای هواداران استقلال که در زمان حضورم در این تیم حامی من بودند احترام خاصی قائلم و واقعاً در مصدومیت شجاعیان نقشی نداشته‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487oek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چشمی بازی با پیکان را از دست داد