تاریخ انتشار: 1397/02/23 07:55
کد خبر: 148162

برای انتخاب سرمربی عجله داریم/تکلیف مسلمان و جبارف بعد از سرمربی مشخص می شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه برای انتخاب سرمربی زردپوشان عجله دارند گفت: تا زمانی که سرمربی جدید را انتخاب نکنیم نمی‌توانم نام بازیکن جدیدی را ببرم.
برای انتخاب سرمربی عجله داریم/تکلیف مسلمان و جبارف بعد از سرمربی مشخص می شود

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار، در خصوص انتخاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، حضور امیر قلعه نویی و مذاکره با بازیکنان استقلال و پرسپولیس صحبت کرد. وی که انتقادات اخیر در خصوص حضورش در راس مدیریت باشگاه سپاهان را خط دهی شده می داند درباره اتفاقات پشت پرده ای با خبرنگار گفتگو کرد:

از همان ابتدا قرار بود مدیرعامل شوم

مسعود تابش درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل سپاهان اصفهان گفت: از همان ابتدا هم که قرار شد امور مدیریتی را انجام دهم درباره مدیرعاملی صحبت شد. اما در همان برهه زمانی تصمیم گرفتیم تا به عنوان سرپرست به کار در باشگاه ادامه دهیم. در همین مدت دو سه ماهه هم صحبت های مختلفی برای مدیرعامل شدن پیش از پایان لیگ انجام شد اما نهایتا به این جمع بندی رسیده شد که در فرصت مناسب و با بررسی های همه جانبه، من را لایق این سمت ببینند.

برخی انتقادادت خط‌دهی شده و مغرضانه است

وی درباره انتقادات برخی هواداران از انتخاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: تک تک انتقاداتی که هواداران از من و نحوه عملکردم می کنند را روی چشم می‌گذارم. کسی که نتواند منتقد داشته باشد قطعا یک جای کارش می لنگد. اما برخی آقایان صحبت هایی را مطرح می کنند که مشخص است از کجا آب می خورد. خط و خطوط می دهند تا درباره من نقدهایی شود. برخی صحبت ها مغرضانه است. باید منتقد باشد اما دلیل نمی شود بی دلیل تخریب کنند. من نمی دانم مدیرعامل شدن در سپاهان چه آیتم‌هایی را می خواهد که من نداشتم؟

هر روز برای خودشان مدیرعامل انتخاب می‌کردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه صحبت هایش درباره شایعه حضور افراد دیگر در بخش مدیریتی سپاهان تصریح کرد: هر روز اسامی مختلفی را آقایان اعلام می کردند که قرار است مدیرعامل شود. حالا که من مدیرعامل شدم، می بینند دستشان کوتاه شده است و جایگاهی در تفکرات مکتب سپاهان ندارند. به همین خاطر دست به انتقادات مغرضانه می زنند.

تابش درباره شایعه حضور سعید آذری در هیات مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: من در جریان چنین بحثی نیستم و اصلا هم درباره شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. اما می خواهم بگویم مدام در برخی محافل، اسامی عجیب و غریبی بر سر زبان ها می انداختند که جای تعجب هم داشت. آقای آذری که مدیر کاربلدی هست و کارنامه اش هم مشخص است. صحبت من در خصوص اسامی بود که هر روز برخی ها بیان می کردند که معلوم هم نبود از کجا این اسامی را خارج می کنند.

قطعا مهرعلیزاده شناخت کافی را دارد

تابش درباره صحبت های اخیر محسن مهرعلزاده استاندار اصفهان درباره مدیرعاملی اش به خبرنگار مهر گفت: ایشان زمانی متولی ورزش کشور بوده است و بدون شک شناخت کافی و لازم را دارا هستند. به زودی خدمت استاندار می رسم تا از نظرات آنها برای مدیریت بهتر باشگاه استفاده کنم.

برای انتخاب سرمربی عجله داریم

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان درباره زمان اعلام سرمربی جدید این تیم تاکید کرد: بیش تر از همه عجله داریم تا سرمربی تیم را انتخاب کنیم. می‌خواهیم تکلیف را هرچه سریعتر در این زمینه روشن کنیم. فکر می کنم تمام بحث‌های به وجود آمده را ظرف چند روز آینده جمع بندی کنیم و بتوانیم بحث های نهایی را صورت دهیم تا سرمربی را معرفی کنیم. اینکه بخواهیم برای اعلام سرمربی زمان دقیقی را اعلام کنیم کار حرفه ای نیست. اما هواداران سپاهان مطمئن باشند تکلیف را خیلی زود مشخص خواهیم کرد.

منتظر بازی ذوب آهن برای اعلام قلعه نویی نیستیم

تابش درباره اینکه آیا باشگاه سپاهان منتظر است تا بازی استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شود تا پس از آن امیر قلعه نویی را به عنوان سپاهان اعلام نند تصریح کرد: هیچ صحبتی در این زمینه نمی کنم که بخواهم از شخص خاصی نام ببرم. منتظر بازی ذوب آهن هم نیستیم. کار خودمان را روز به روز پیش می بریم تا به نتیجه نهایی در انتخاب سرمربی برسیم. هیچ اسمی را تایید نمی کنم.

تکلیف مسلمان و جبارف بعد از سرمربی مشخص می شود

وی درباره مذاکره این باشگاه با سرور جبارف و محسن مسلمان گفت: بازیکن جدید را پس از انتخاب سرمربی تیم جذب خواهیم کرد. من روی هیچ اسمی نمی توانم اظهار نظر قطعی کنم. هر دو اسمی که نام بردید بازیکنان قابلی هستند که قطعا مشتریانی هم خواهند داشت. ولی من نمی خواهم بدون اجازه سرمربی تیم، بازیکنی بگیرم. اول سرمربی و بعد از آن درباره لیست خریدمان تصمیم گیری می کنیم. این اسامی هم که شما نام بردید را من تایید نمی کنم. اول سرمربی جدید و سپس بازیکنان جدید!

هرگز نگفته ام نویدکیا را نمی خواهیم

تابش در پایان گفتگویش با خبرنگار در خصوص برداشت اشتباه از صحبت هایش در خصوص استفاده از محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: هرگز نگفتم ستاره ای همچون محرم را که همه جوره برای سپاهان زحمت کشیده را نمی خواهیم. او دارایی باشگاه محسوب می شود. من گفتم در حال حاضر می خواهیم از فردی که تجربه دارد استفاده کنیم. مطمئن هستیم نویدکیا همچون دوران بازی اش مربی بزرگی هم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkd6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حال و روز رئال مادرید و سپاهان مثل هم است!