تاریخ انتشار: 1397/02/23 11:29
کد خبر: 148141

درویش: هیچکس حاضر نیست چنین گوهری( علی دایی) را از دست بدهد!

سایپا که فصل گذشته در رتبه سیزدهم قرار داشت در لیگ هفدهم با علی دایی و ستاره های جوانش در رده چهارم جای گرفته و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را گرفت.
درویش: هیچکس حاضر نیست چنین گوهری( علی دایی) را از دست بدهد!

سایپا فصل خوبی را سپری کرد. این تیم بعد از یکی دوفصل ناموفق امسال علی دایی را که بهترین خاطرات این تیم در لیگ برتر را رقم زده به این باشگاه بازگرداند و او با ساختن تیمی جوان و جنگجو سورپرایز واقعی لیگ هفدهم بود. تیمی که توانست تمام سه تیم بالای جدول یعنی پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال را شکست دهد و در نهایت هم به خاطر تفاضل گل در رتبه چهارم قرار گرفت.با این وجود قهرمانی استقلال در جام حذفی مزد خوبی سایپا در این فصل را با سهیمه لیگ قهرمانان به این تیم داد تا دایی و یارانش با خاطری آسوده به تعطیلات بروند.

رضا درویش مدیرعامل سایپا درباره شرایط این تیم گفت:« الان در تعطیلات هستیم و مشغول تجزیه و تحلیل تیم هستیم تا برای سال آینده با برنامه تر و منسجم تر در مسابقات حضور داشته باشیم.»

 

درویش با ابراز رضایت از نتایج تیمش گفت:«  نتایج باالطبع برای ما خوب بود و آقای دایی واقعا زحمت زیادی کشیدند. بچه ها با تمام قوا در مسابقات ظاهر شدند و شاید برای خیلی ها غیرمنتظره بود که این تیم جوان و کم هزینه بتواند در برابر تیم هایی که هزینه زیادی کرده بودند نتیجه بگیرد.»

 

او در رابطه با شرایط دشوار این تیم در فصل آینده هم گفت:«ما سال بسیار سختی پیش رو داریم. علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان در مسابقات مختلف جام ملت های آسیا و مقدماتی المپیک عضویت دارند و این نیز کار ما را دشوارتر هم می کند.» او افزود:« ما تیم جوانی داریم و تعدادی از بازیکنانمان به هرحال درگیر تیم امید خواهند بود. ما باید با علم به تمام این مسایل درباره شرایط فصل بعد باشگاه تصمیم گیری کنیم.»

 

مدیرعامل سایپا همچنین اضافه کرد:« ما فصل بعد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید با غیرت و تعصبمان به جنگ تیم هایی برویم که با صرف هزینه های بسیار بالا به مسابقات می آیند.»

 

درویش درباره آینده همکاری این باشگاه و علی دایی و همچنین جدایی دو مهره کلیدی این تیم مهدی ترابی و علی قلی زاده گفت:« ما با آقای دایی قرارداد داریم و حتما با ایشان ادامه می دهیم. هیچکس حاضر نیست چنین گوهری( علی دایی) را از دست بدهد چرا که ما می توانیم با آقای دایی بازیکن خوب بازهم بسازیم.»

 

او در رابطه با شرایط سربازی  مهدی ترابی گفت:« مهدی ترابی سرباز است و همه چیز دست خود او است که می خواهد برای آینده چه بکند. اگر بخواهد سربازی برود که ما نمی توانیم کاری بکنیم اما اگر سربازی نرود آن وقت تصمیم می گیریم.»

 

مدیرعامل سایپا همچنین گفت:« ما هفته آینده جلسه مهمی با آقای دایی داریم چرا که باید تیم را برای فصل به گونه ای آماده کنیم که علاوه بر موفقیت در آسیا در لیگ برتر نیز در میان سه تیم بالای جدول باشیم. در هفته آینده و در جلسه ایی که با علی دایی داریم درباره جذب بازیکن و برنامه های تیم برای فصل بعد تصمیم گیری می کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoj7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های علی دایی درمورد سرنوشت فوتبالی ترابی و قلی زاده در فصل آینده