تاریخ انتشار: 1397/02/24 07:56
کد خبر: 148035

تحلیل و بررسی شاگردان شفر برای جدال با سبزپوشان اصفهانی

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.
تحلیل و بررسی شاگردان شفر برای جدال با سبزپوشان اصفهانی

تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته با پشت سر گذاشتن حریفان به مرحله یک هشتم نهایی برسد و برابر ذوب آهن به میدان برود .

استقلالی ها تا قبل از بازی در دور رفت مقابل ذوب آهن موفق به کسب 3 برد،3 مساوی،0باخت،9 گل زده و 5 گل خورده شده اند .

شاگردان شفر در اولین بازی در چارچوب رقابت های آسیایی برابر الریان قطر به تساوی  2 بر 2 رسیدند آنها همچنین در دیدار دوم خود موفق شدند  الهلال عربستان را با یک گل شکست دهند. آبی پوشان  در سومین دیدار های آسیایی مقابل العین امارات به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کردند.

بازیکنان استقلال در چهارمین دیدار آسیایی برابر العین به تساوی یک بر یک رسیدند و  مقابل الریان قطر و الهلال عربستان به ترتیب با 2 و 1 گل پیروز شدند تا به عنوان صدر نشین راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شوند. آبی های پایتخت اما در این مرحله و در نخستین بازی خود با یک گل مغلوب ذوب اهن شدند تا نخستین شکستشان در این رقابت ها را تجربه کنند.

تیم فوتبال استقلال در بازی برگشت مرحله یک هشتم ‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب‌آهن می‌رود و در واقع این دیدار آخرین بازی آبی‌پوشان در فصل جاری است.

ترکیب احتمالی

مهدی رحمتی:دروازه بان با تجربه تیم فوتبال استقلال که آمار خوبی در کلین شیت دارد و توانسته نمایش خوبی را در رقابت های آسیایی به جای بگذارد . او در دیدار برابر ذوب آهن در دور برگشت هم سنگربان استقلالی ها خواهد بود اما با دریافت یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی اجازه داد دروازه اش باز شود.

پژمان منتظری:بازیکنی که در خط دفاع آن طور که باید کارایی نداشته اما به هر حال تجربه او باعث شده تا آبی پوشان عملکرد خوبی را در رقابت های آسیایی داشته باشند و کمترین دریافتی گل را از سوی حریفان داشته باشند.

خسرو حیدری:مدافعی که بار ها بیشتر در نبود بازیکنی توسط شفر به وسط زمین آورده شد تا پوشش خط دفاعی را تکمیل کند .او در کنار دیگر بازیکنان در برخی موفقیت ها هم بی تاثیر نبوده است.

روزبه چشمی:دیگر بازیکنی که با حضور شفر در خط دفاع نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشت و البته این بازیکن در دور رفت با پنالتی ای که به حریف داد باعث شد تا آبی پوشان بازنده شوند و نتیجه دیدار رفت را از دست بدهند.

وریا غفوری:مدافع راست تیم فوتبال استقلال که بهترین نمایش ها را در رقابت های آسیایی برای استقلالی ها داشته و این بازیکن در برخی از بازی های حساس هم با گلزنی باعث شده تا تیمش پیروز میدان شود.

فرشید اسماعیلی:این بازیکن با 4 پاس گل آقای پاس گل لیگ قهرمانان محسوب می شود و از طرفی اسماعیلی با 23 خطا دومین بازیکن پر خطا در رقابت های آسیایی است.حضور او در تمامی رقابت های آسیایی فیکس بوده و شفر روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

فرشید باقری:این بازیکن هم همانند دیگر آبی پوشان توانسته در خط هافبک ها کارایی بسیاری داشته باشد البته نه به اندازه دیگر هافبکان تیمش

مامه تیام:مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که با حضورش در استقلال این تیم توانسته گل های بیشتری را به ثمر برساند .تیام در رقابت های آسیایی موفق شده  با 4 گل زده در بین تمام تیم های ایرانی بهترین آمار را داشته باشد.

سرور جپاروف:بهترین هافبک استقلالی ها که در بیشتر گل های استقلال نقش کلیدی را در ارسال پاس ها داشته است.بدون شک این بازیکن در میانه های نقش مهمی دارد .

آرمین سهرابیان:مدافع جوانی که شفر به او فرصت بازی داد و این بازیکن در رقابت های آسیایی توانست نقش خوبی داشته باشد.

مجید حسینی:بازیکنی که در خط دفاع در رقابت های لیگ برتر و آسیایی بهترین عملکرد را داشته است.حسینی در دیدار با ذوب آهن آنگونه که شفر خواسته بود هیچ خطایی در زمین و اطراف محوطه جریمه استقلال مرتکب نشد و 3 تکل مناسب و 5 پاک سازی در کارنامه خود دارد. حسینی در دیدار برگشت مهره ای کلیدی در دفاع برای آبی ها تهرانی خواهد بود و عملکرد بدون اشتباه او می تواند گام بلندی برای صعود استقلال از مرحله حذفی باشد.

نیمکت نشین های استقلال

امید نورافکن:هافبکی که در برخی از باری های آسیایی به میدان رفت و توانست نقش تاثیر گذاری در بازی ها داشته باشد اما او در دور رفت مقابل ذوب آهن نیمکت نشین بود که احتمالا در دور برگشت نیز چنین سرنوشتی در انتظارش باشد.

جابر انصاری:مهره سوخته ای که در اکثر بازی های استقلال نقش نیمکت نشینی را ایفا می کند و او در بازی برگشت مقابل ذوب آهن هم احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.

میلاد زکی پور:دیگر مدافع آبی پوشان پایتخت که در بازی های آسیایی آن طور که باید نقش بسزایی نداشته و در بازی مقابل ذوب آهن در دور برگشت هم می تواند نیمکت نشین باشد .

بویان:هافبکی که از بدو ورود به استقلال در رقابت های آسیایی جمعا 10 دقیقه نیز بازی نکرده و او هم همانند انصاری به یک مهره سوخته تبدیل شده است.

حسین حسینی:دروازه بان جوان و با انگیزه استقلالی ها که در اکثر دیدار های آسیایی نقش قبل قبولی را در درون دروازه داشته است .

مهدی قائدی:بازیکنی که هنوز پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شانس حضور در ترکیب را پیدا نکرده و به طور کلی او از حضور در رقابت های آسیایی فصل جاری محروم بوده است .کارت بازی برای او صادر شده و تنها در صورت صلاح دید شفر می تواند مقابل ذوب آهن بازی کند.

بهنام برزای:دیگر مهاجم استقلال که او نقش زیادی در بازی های آسیایی نداشته و عملکردی را او از خود به جای نگذاشته است.

علی قربانی:مهاجم تیم فوتبال استقلال که در اکثر بازی های لیگ برتر و آسیایی برای آبی ها توانسته گلزنی کند اما این بازیکن در مجموع حضورش در جمع آبی ها عملکرد مثبتی نداشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk96q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریسک بزرگ استقلال و شفر روی یک بازیکن