تاریخ انتشار: 1397/02/24 10:32
کد خبر: 148018

دغدغه اصلی ژنرال برای بازی مقابل استقلال

ذوب آهن در حالی فردا در ورزشگاه آزادی بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال را برگزار می‌کند که دو مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد.
دغدغه اصلی ژنرال برای بازی مقابل استقلال

خالد شفیعی به دلیل مصدومیت و محمد نژاد مهدی به دلیل اخراج در بازی رفت نمی توانند در مسابقه فردا به میدان بروند و همین موضوع کار امیر قلعه نویی را برای خط دفاع سخت خواهد کرد.

 

اگرچه بازیکنی مثل وحید محمدزاده در ترکیب ذوب آهن حضور دارد که بتواند جای خالی نفرات مذکور را پر کند اما مشخص نیست کدام بازیکن به عنوان زوج محمدزاده فعالیت خواهد کرد.

 

در این بین به احتمال فراوان گئورگی ولسیانی بازیکن گرجستانی ذوب آهن که در بازی های گذشته به عنوان هافبک تدافعی به میدان رفته، در خط دفاعی و در کنار محمدزاده بازی کند. در این صورت اما قلعه نویی مجبور خواهد شد تا تغییراتی را در ترکیب ذوب آهن ایجاد کند و بازیکنان دیگری را هم به کار بگیرد.

 

از این رو ممکن است تغییرات زیاد در ترکیب باعث ضربه زدن به این تیم مقابل استقلال شود. ذوب آهن که بازی رفت را به سود خود پایان داده، هرگز دوست ندارد در بازی برگشت بازنده شود و حالا قطعا امیر قلعه نویی تلاش خواهد کرد تا با اتخاذ بهترین تصمیم ممکن برای پوشش جای خالی غایبان تیمش بتواند نتیجه ای مطلوب به دست آورد.

 

دیدار استقلال و ذوب آهن ساعت 20:45 فردا(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwrxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو غایب قطعی ژنرال در دیدار برگشت مقابل استقلال