تاریخ انتشار: 1397/02/24 12:49
کد خبر: 148000

رحمتی: تیم ملی من استقلال است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ایران درباره بازی برگشت برابر ذوب‌آهن گفت: کادر فنی و بازیکنان حساسیت فردا را می‌دانند. ما بازی قبل را از دست دادیم و قول می‌دهیم که فردا با برد از زمین خارج شویم.
رحمتی: تیم ملی من استقلال است

 سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن حاضر شد و در ابتدا گفت: فردا یک بازی مهم داریم. در ابتدا از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و مثل بازی‌های حساس قبلی باشند. مثل پارسال که زیر باران مقابل الاهلی حاضر شدند. یک سال سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. همه ما فردا می‌خواهیم ببریم و فصل را خوب تمام کنیم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.

او ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان کنار هم حساسیت فردا را می‌دانند. ما بازی قبل را از دست دادیم و به هواداران قول می‌دهیم که فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله با برد از زمین خارج شویم. همه ما شرایط فردا را می‌دانیم. خوشحالم در استقلال هستم و بازی می‌کنم. در همه شهرها هواداران به ورزشگاه می‌آیند و این مساله مسئولیت مرا بیشتر می‌کنم. استقلال تیم ملی من است و هواداران بیایند و بدانند فردا یک شب خوب و خاطره انگیز را رقم می‌زنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره روحیه بازیکنان استقلال گفت: پارسال اسماعیلی مقابل السد برای ما پنالتی زد. الان او بیشترین پاس گل را داده است. نورافکن و مجید حسینی ملی پوش هستند. این استرس ما را اذیت نمی‌کند. من، حیدری، منتظری و ابراهیمی به عنوان بزرگ‌ترهای تیم معتقدیم که باید تمرکز داشته باشیم. در بازی قبلی چیزهایی که کادرفنی گفت را اجرا کردیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. مطمئنم که می‌توانیم فردا به خوبی دستورات کادرفنی را اجرا کنیم و پیروز شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g9b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ملی‌پوشان استقلال بعد از پیروزی بزرگ!