تاریخ انتشار: 1397/02/24 17:56
کد خبر: 147961

پشت پرده حمله پرسپولیسی‌ها به خودروی شفر

سرپرست تیم استقلال جزئیات حمله هواداران پرسپولیس به خودروی حامل سرمربی استقلال را تشریح کرد.
پشت پرده حمله پرسپولیسی‌ها به خودروی شفر

 نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در استانه بازی با ذوب آهن گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان قبراق تمرین می کنند.

وی افزود: امید ابراهیمی در هتل محل تیم حضور پیدا کرد ولی متاسفانه به این بازی نرسید. ابراهیمی دوست داشت استقلال را همراهی کند ولی مصدومیت مانع از حضور او شد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس از شفر استقبال خوبی نداشته و به محض دیدن وی به سمت خودروی او رفته و ضرباتی را به ماشین زدند گفت: شفر امروز در جلسه فنی حاضر نبود و به باشگاه رفته بود چون نشستی را با مدیران باشگاه داشت، جلسه فنی هم زیر نظر دیگر مربیان برگزار شد. وقتی شفر به هتل المپیک برگشت متوجه شد تیم به محل تمرین رفته و به همین دلیل هنگام خروج از هتل با هواداران پرسپولیس رو به رو شد که ظاهرا طرفداران این تیم واکنش هایی را به وی داشتند. به هر حال این اتفاق رخ داده و سرمربی تیم هم بعد از این اتفاق در تمرین شرکت کرد.

عبداللهی در پایان تاکید کرد: از هواداران استقلال می خواهم فردا در ورزشگاه حضور پیدا کرده و مثل همیشه فرهنگ بالای خود را نشان بدهند. ما هم امیدواریم استقلال برنده بازی فردا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzlw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرخش 360 درجه‌ای بمب نقل و انتقالات؛ مورد توجه شفر قرار گرفت!