تاریخ انتشار: 1397/02/24 18:14
کد خبر: 147955

فاش شد؛ برانکو به خاطر تیم ملی قید کمال را زد؟

کمال کامیابی‌نیا یکی از ارکان قدرت پرسپولیس در خط میانی است. این بازیکن به خاطر خصلت جنگندگی بالایی که دارد، همیشه مورد تقدیر کارشناسان فوتبال است و برانکو نیز علاقه خاصی به کمال و مدل فوتبالش دارد.
فاش شد؛ برانکو به خاطر تیم ملی قید کمال را زد؟

 این بازیکن اما در آخرین دقایق دیدار مقابل الجزیره امارات برای چهارمین بار در طول یک سال گذشته از ناحیه کتف، آسیب دید و کارش به بیمارستان کشید. بعد از همان بازی، برانکو در کنفرانس خبری خود اعلام کرد کمال بازی برگشت را از دست داده اما وقتی کاروان تیم به تهران رسید، وضعیت کاملاً تغییر کرد و این بار، کمال بعد از حضور در مطب دکتر اصلانی، مصاحبه‌ای انجام داد و گفت به بازی برگشت می‌رسد!

این موضوع با توجه به ناحیه آسیب‌دیده کامیابی‌نیا، واقعاً عجیب به نظر می‌رسید ولی این بازیکن و اطرافیانش اصرار داشتند حتماً برابر الجزیره به میدان می‌رود.

با این حال اما برانکو روز گذشته و در کنفرانس خبری خود رسماً اعلام کرد شانس بازی برای کمال قائل نیست. موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانید قبل از شروع تمرین روز گذشته، برانکو با کمال جلسه کوتاهی برگزار می‌کند و به او می‌گوید با توجه به شرایطی که تیم ملی ایران دارد و سعید عزت‌اللهی در بازی اول در جام جهانی‌ محروم است و امید ابراهیمی معلوم نیست به جام جهانی‌ برسد، بهتر است کمال در دیدار مقابل الجزیره از ترکیب اصلی، دور بماند. برانکو طی ماه‌های گذشته به قدری مصاحبه علیه تیم ملی و کادر فنی آن انجام داده که حالا وقتی می‌شنویم به خاطر تیم ملی به کمال استراحت داده، تعجب می‌کنیم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db85q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار رویایی پرسپولیس برانکو با دو هافبک دفاعی!