تاریخ انتشار: 1397/02/24 22:00
کد خبر: 147926

عملکرد داور بازی پرسپولیس - الجزیره از نگاه کارشناس داوری

سعید مظفری‌زاده می‌گوید داور چینی بدون تاثیرپذیری از جو ورزشگاه آزادی قضاوت بسیار خوبی را انجام داده است.
عملکرد داور بازی پرسپولیس - الجزیره از نگاه کارشناس داوری

دقایقی پیش مسابقه‌ی بین دو تیم پرسپولیس ایران و الجزیره امارات به پایان رسید و شاگردان برانکو با کسب برتری 2 بر 1 مقابل حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی آسیا شدند. اما در این مسابقه صحنه‌های مشکوک داوری بسیاری وجود داشت و به همین دلیل گفت و گویی با سعید مظفری‎‌زاده، کارشناس برجسته داوری انجام دادیم و نظر وی را در این رابطه جویا شدیم. 

وی در همین خصوص گفت: دقیقه 22 احمدزاده در محوطه جریمه درگیری با مدافع حریف پیدا کرد که به اعتقاد بنده در این صحنه هیچ خطایی اتفاق نیفتاد و مدافع الجزیره از قدرت بدنی خود استفاده کرد. در دقیقه 31 باز هم مدافع الجزیره با تکلی صحیح توپ سیامک نعمتی را دفع کرد و خطایی رخ نداد. اما در ادامه در دقیقه 51 صحنه تلویزیونی نشان نداد که توپ به دست دفاع خورده است یا خیر به همین دلیل نمی‌توان قضاوت کرد اما اگر توپ به دست خورده باشد حتما پنالتی بوده است. هم‌چنین در دقیقه 55 مدافع حریف به درستی توپ سیامک نعمتی را با تکل خود دور کرد. 

داور اسبق کشورمان در ادامه تصریح کرد: خطای احمدزاده در دقیقه 70 شدید بود و وی به درستی کارت زرد دریافت کرد.

مظفری‌زاده در رابطه با مشکوک‌ترین صحنه این بازی در دقیقه 76 بیان کرد: به اعتقاد بنده داور در آن صحنه تصمیم درست را گرفت و هیچ خطایی بر روی بشار رسن رخ نداد و ادامه بازی بهترین کار ممکن بود. 

وی در آخر خاطر نشان کرد: به نظر من داور چینی مسابقه بدون تاثیر پذیری از جو استادیوم آزادی قضاوت خوبی از خود نشان داد و بر مسابقه تسلط کافی را داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276bjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: افتخار می‌کنم که در پرسپولیس هستم / مطمئنا عملکرد بهتری در فصل آینده خواهیم داشت