تاریخ انتشار: 1397/02/25 08:06
کد خبر: 147896

نبرد حساس و سرنوشت ساز استقلال-ذوب آهن/آبی پوشان برای پایانی خوش تلاش میکنند

استقلال ایران در حساس‌ترین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم ذوب می‌رود.
نبرد حساس و سرنوشت ساز استقلال-ذوب آهن/آبی پوشان برای پایانی خوش تلاش میکنند

 تیم‌های استقلال و ذوب آهن روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادى به مصاف هم می‌روند.

بازیکنان استقلال ایران در حالی برابر ذوب آهن به میدان می‌روند که این تیم به تازگی مقابل حریف اصفهانى طعم تلخ شکست را چشیده است.

استقلالی‌ها با حضور در رقابت‌های آسیایی توانستند در نخستین دیدار خود برابر الریان قطر به تساوی ۲ - ۲ دست پیدا کنند.

شاگردان شفر همچنین در دیدار دوم مقابل الهلال عربستان بازی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و در نهایت بازیکنان استقلال در سومین دیدار آسیایی با نتیجه ۲ - ۲ برابر العین امارات به تساوی دست یافتند.

آبی پوشان در چهارمین بازی آسیایی مقابل العین امارات باز هم به تساوی رسیدند و در 2 بازی بعدی مقابل الریان قطر و الهلال عربستان با پیروزی زمین را ترک کردند تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. شاگردان شفر، اما در نخستین بازی این مرحله با یک گل مغلوب ذوبی‌ها شدند.

 

مامه تیام مهاجم آبی پوشان که به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نتوانست در دور رفت استقلالی ها را برابر ذوب آهن همراهی کند با تلاش پزشکان می‌تواند در این دیدار به میدان رود.

داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت از همراهی استقلالی‌ها در دور برگشت مقابل ذوب آهن محروم است. محسن کریمی و پادوانی نیز  همچنان غایبان ترکیب استقلال هستند.

فرشید اسماعیلی در دیدار رفت برابر ذوب آهن یک کارت زرد گرفت و در صورت دریافت کارت دیگر در دور برگشت دیدار احتمالی بعدی را از دست می‌دهد.

استقلالی‌ها در دور رفت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یک گل مغلوب ذوب آهن شدند تا در بازی برگشت کار سختی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشند.

استقلال برای قرار گفتن بین هشت تیم برتر آسیا باید در ورزشگاه آزادی با ۲ گل یا بیشتر ذوب آهن را شکست دهد چراکه برتری یک بر صفر شاگردان شفر منجر به تعیین برنده این بازی در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی می‌شود. در صورتی هم که استقلال با اختلاف یک گل ذوبی‌ها را مغلوب کند مردان قلعه نویی به دور بعدی صعود می‌کنند.

امیر قلعه نویی در ۶ بازی اخیرش مقابل استقلال به پنج پیروزی و یک تساوی دست یافته است و آبی‌ها مقابل تیم او کار بسیار سختی برای صعود دارند.

تیم فوتبال ذوب آهن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و شاگردان قلعه نویی باید در دور برگشت نیز به فکر کسب نتیجه و شکست آبی ها، آن هم در ورزشگاه آزادی باشند. ذوبی‌ها در اولین دیدار آسیایی برابر الدحیل قطر بازی را سه بر یک به حریف واگذار کردند و در دومین مسابقه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر تیم لوکوموتیو تاشکند را ببرند.

شاگردان قلعه نویی در سومین دیدار آسیایی برابر الوحده امارات قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان بودند، اما تیم الوحده امارات در چهارمین دیدار تیم ذوب آهن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند.

ذوبی‌ها در پنجمین دیدار به مصاف الدحیل قطر رفتند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، اما تساوی یک - یک آن‌ها در بازی پایانی در مقابل لوکوموتیو تاشکند باعث شد تا آن‌ها جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را پیدا کنند.

محمد نژاد مهدی به دلیل اخراج در بازی رفت مقابل استقلال در دیدار روز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا غایب خواهد بود.

خالد شفیعی مدافع تیم ذوب آهن هم به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان در بازی برابر استقلال حضور ندارد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادى برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g9lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لو رفت؛ترکیب احتمالی آبی پوشان تهرانی مقابل ذوب آهن