تاریخ انتشار: 1397/02/25 08:53
کد خبر: 147892

نفر نخست فهرست برانکو در نقل و انتقالات تابستان لو رفت

تبریزی فصل قبل تا آستانه پیوستن به استقلال پیش رفت و در نهایت قلعه نویی او را متقاعد به ماندن کرد و این بار پرسپولیس به جذب این بازیکن گلزن و فرصت طلب علاقه پیدا کرده است.
نفر نخست فهرست برانکو در نقل و انتقالات تابستان لو رفت

در حالی که گفته می شد استقلال تهران روی مهاجم ذوب آهن دست گذاشته ، اما نفر نخست فهرست برانکو در تابستان هم همین گلزن است و سرمربی کروات سرخ پوشان قصد دارد که تیمش را فصل بعد با دو مهاجم به میدان بفرستد.

مسئولان پرسپولیس برانکو را امیدوار کرده اند که محرومیت این تیم در تابستان بخشیده خواهد شد و سرخ پوشان می توانند بازیکن جدید جذب کنند. پرسپولیس که قهرمانی در دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر را به دست آورده برای دفاع از عنوان قهرمانی خود و البته درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تغییراتی در تابستان دارد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مرتضی تبریزی گلزن ذوب آهن گزینه نخست فهرست برانکو برای تقویت خط حمله در تابستان است. تبریزی فصل قبل تا آستانه پیوستن به استقلال پیش رفت و در نهایت قلعه نویی او را متقاعد به ماندن کرد و این بار پرسپولیس به جذب این بازیکن گلزن و فرصت طلب علاقه پیدا کرده است. تبریزی توانست که بعد از علیپور عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص داد. برانکو از عملکرد گادوین منشا راضی نیست و این مهاجم نیجریه ای با وجود درخشش در پیکان نتوانست در پرسپولیس انتظارات را برآورده کند و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmryd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین طارمی در پرسپولیس لو رفت