تاریخ انتشار: 1397/02/25 13:36
کد خبر: 147869

قلعه نویی احتمال حضورش بر روی نیمکت سپاهان را رد نکرد

امیرقلعه نویی می گوید در صورتی که با برنامه های او در باشگاه ذوب آهن موافقت نشود، به گزینه های دیگری که دارد فکر می کند.
قلعه نویی احتمال حضورش بر روی نیمکت سپاهان را رد نکرد

طی روزها و هفته های اخیر اخبار متفاوتی در مورد حضور امیرقلعه نویی در رسانه های مختلف منتشر شده و مدیران سپاهان نیز با تاکید بر این نکته که گزینه اول آنها یک مربی بزرگ داخلی است به این اخبار و شایعات قوت می بخشند.

 

در این میان اما سعید آذری و‌برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه اصفهانی قویا از قطعی بودن حضور قلعه نویی در فصل آینده روی نیمکت ذوب آهن می گویند.

 

امروز ذوب آهن در مرحله یک هشتم و در دیداری حساس به مصاف استقلال می رود و امیرقلعه نویی که وارد جنگی غیرمنتظره با کی روش شده در گفتگویی که اختصاص به موارد اختلاف او و سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت، به اخبار پیرامون حضورش در دیگر تیم اصفهانی نیز واکنش نشان داد و احتمال آن را رد نکرد.

 

قلعه نویی در این خصوص گفت:واقعاً در اصفهان آرامش است و کارمان را راحت انجام می‌دهیم. بعد از دیدار با استقلال با مسئولان ذوب‌آهن جلسه داریم و در مورد برنامه من که به نفع باشگاه است صحبت خواهیم کرد. اگر با برنامه من موافقت شود در خدمت باشگاه هستم و در غیر اینصور طبیعتاً به گزینه‌های دیگر فکر خواهم کرد. دعا می‌کنم هر چه زودتر تراکتورسازی و سپاهان هم به روزهای خوبشان برگردند، کاری به هیچ چیز ندارم اما من بخشی از عمرم را در این تیم‌ها گذاشته‌ام و حیف است این تیم‌ها در این وضعیت باشند. این دو تیم نمادهای شهر خود شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmvwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعود تابش: مربی داخلی اولویت ماست/ اگر سرمربی آینده ما "سروش رفیعی" را بخواهد جذبش می‌کنیم

علیمنصور کری را از قلعه نویی برد