تاریخ انتشار: 1397/02/25 16:27
کد خبر: 147847

برانکو قصد تخریب مسلمان را دارد / برانکو لوک خوش شانس است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو به طور مستقیم به مسلمان بی احترامی می کند و اگر جای این بازیکن بودم باشگاه را ترک می کردم.
برانکو قصد تخریب مسلمان را دارد / برانکو لوک خوش شانس است!

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره ناراحتی محسن مسلمان از بازی نکردن در تیم پرسپولیس اظهار کرد: برانکو با استفاده نکردن از مسلمان در ترکیب تیم قصد دارد این بازیکن را تخریب کند و سرمربی پرسپولیس به طور واضح و روشن به مسلمان بی احترامی می‌کند؛ بنابراین اگر جای این بازیکن بودم یک کنفرانس مطبوعاتی می‌گذاشتم و بعد از عذرخواهی از هواداران از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می‌شدم.

او ادامه داد:مسلمان به عشق پیراهن پرسپولیس در این تیم مانده است و نامهربانی‌ها را تحمل می‌کند، اما برانکو او را خوار و خفیف کرد. برانکو لوک خوش شانس است که با وجود مهره چینی نامناسب و تعویض‌های نادرست خود، تیمش توانست برابر الجزیره در دقایق پایانی پیروز شود و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. جای تعجب دارد که بازیکنی همانند مسلمان بر روی نیمکت باشد و مصلح به زمین مسابقه برود. برانکو با بهترین بازیکن ایران لجبازی می‌کند و او باعث شده که مسلمان به تیم ملی دعوت نشود.

برانکو بابت استفاده نکردن از مسلمان باید جوابگو باشد

عربشاهی درباره اینکه راهکارش برای پایان دادن به اختلاف برانکو با مسلمان چیست، گفت: مسئولان پرسپولیس، برانکو و مسلمان، طرفین دعوا را به باشگاه دعوت کنند و از آن‌ها موضوع اختلافشان را سئوال کنند. باشگاه بر روی مسلمان سرمایه گذاری کرده است و برانکو باید بگوید که چرا از این بازیکن استفاده نمی‌کند. مسلمان در خدمت تیم پرسپولیس است و وظیفه اش را به خوبی انجام می‌دهد، اما برانکو این بازیکن را تخریب می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر مسلمان در پرسپولیس بماند دوباره از سوی برانکو تخریب می‌شود و چند هفته طول می‌کشد تا به شرایط ایده آل برسد و این موضوع به او صدمه می‌زند. در حال حاضر چند تیم خواهان مسلمان هستند و پیشنهادی نجومی به او دادند و بهتر است او برای پیشرفت از پرسپولیس جدا شود.

بیرانوند نباید دچار غرور کاذب شود

عربشاهی درباره عملکرد بیرانوند در پرسپولیس اظهار کرد: بیرانوند دروازه بان خوبی است، اما او نباید مغرور شود و بگوید نفر اول تیم ملی هستم و نقاط ضعف خود را برطرف نکند چرا که در آینده با مشکل مواجه می‌شود. این موضوع زنگ خطری برای این دروازه بان است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برانکو باید در چیدن نفرات در درون زمین و تاکنیک تیمی تجدید نظر کند چرا که با این وضعیت در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه می‌شویم. بازیکنان ایرانی تک پستی هستند و بازیکنی همانند ماهینی در پست غیر تخصصی اش استفاده می‌شود که کارایی لازم ندارد. برانکو باید از بازیکنان در پست‌های تخصصی خود استفاده کند تا بتواند در آسیا به موفقیت دست یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmrrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ برانکو در شرایطی که بازی را باخته، مهاجم کم می کند! / دربی بسیار خوبی پیش رو داریم
ضیا عربشاهی: نمی دانم چرا ربیع خواه داخل بازی بود و مسلمان روی نیمکت