تاریخ انتشار: 1397/02/27 07:33
کد خبر: 147657

سریال چندین قسمتی برانکو و مهندس به پایان رسید!

تصویر جالبی از نیمکت سرخپوشان پس از گل سیدجلال حسینی منتشر شد. در این تصویر جنجالی فرشاد احمدزاده از جای خود برخاسته، استارت زده و فریاد شادی سر داده در حالی که محسن مسلمان متفکرانه، با اخم‌هایی درهم و دستی روی صورت سر جایش روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود!
سریال چندین قسمتی برانکو و مهندس به پایان رسید!

انتشار این عکس حسابی سر و صدا به پا کرد و باعث دلخوری بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد. در همین راستا گزارشی از آنچه بین برانکو، محسن مسلمان و هواداران پرسپولیس در حین بازی نفسگیر با الجزیره امارات گذشت، تهیه کردیم که در پی از نظرتان می‌گذرد.

اول هادی نوروزی، بعد مسلمان!

همه چیز از دقیقه ۲۵ آغاز شد. طبق روال تمام بازی‌های فصول اخیر پرسپولیس در دقیقه ۲۴ تماشاگران یک‌صدا شروع به تشویق کاپیتان فقید خود کرده و شعار هادی نوروزی سر دادند. یک دقیقه بعد اولین استارت تشویق محسن مسلمان زده شد. گروهی از هواداران پرسپولیس در گوشه استادیوم آزادی به صورت خودجوش لحظاتی شماره ۷۷ را تشویق کردند که بلافاصله این تشویق‌ها با اعتراض برخی دیگر ساکت شد! گروه مخالف اعتقاد داشتند با تشویق محسن مسلمان  ، فشار روی سایر بازیکنان افزایش پیدا می‌کند و این به ضرر پرسپولیس است. در لحظه‌ای که هواداران مسلمان را تشویق کردند، او آرام و بدون جلب توجه روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود.

تشویق پس از پایان نیمه اول

پس از آن که «ما نینگ» داور چینی سوت پایان نیمه اول بازی پرسپولیس و الجزیره امارات را به صدا درآورد شاگردان برانکو راهی رختکن شدند. زمانی که برانکو و بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند عرض زمین را طی کرده و به رختکن بروند، دوباره تماشاگران شروع به تشویق محسن مسلمان کردند. شماره ۷۷ نیز با لبخند برای طرفداران خود دست تکان داد، از پله‌ها پایین رفت و وارد رختکن شد. هیچ‌کدام از این صحنه‌ها از نگاه تیزبین برانکو دور نماند!

بی‌توجهی به شعار هواداران

نیمه دوم بازی هم به همان سبک و سیاق نیمه اول ادامه پیدا کرد. پرسپولیس حمله می‌کرد و الجزیره با دفاع بسته و به قول فوتبالی‌ها اتوبوسی اجازه گلزنی به حریف نمی‌داد. اشتباهات خط میانی و کم‌دقتی در توپ‌رسانی و تغذیه علی علیپور باعث شد بار دیگر تماشاگران خواهان حضور محسن مسلمان در زمین شوند. از تماشاگران اصرار و از برانکو باز هم بی‌توجهی و… در دقیقه ۶۲ مرد کروات دستور داد گادوین منشا کنار نیمکت بیاید تا تعویض شود! در حالی که مهاجم اهل نیجریه می‌خواست وارد زمین شود و هواداران هم از تعویض برانکو ناراحت به نظر می‌رسیدند، ناگهان احمد نوراللهی در دقیقه ۶۳ با شوتی سرکش و تماشایی دروازه الجزیره را باز کرد. گلی که صدای تماشاگران طرفدار محسن مسلمان را خاموش کرد. برانکو نگاه معنی‌داری به نیمکت انداخت و از دقیقه ۶۵ منشا به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد.

گل الجزیره و تشویق دوباره مسلمان

از دقیقه ۶۳ تا ۷۰ صدایی در ورزشگاه شنیده نشد که در آن محسن مسلمان تشویق شود. همه مشغول تشویق پرسپولیس و برانکو شدند که ناگهان رومارینیوی برزیلی در دقیقه ۷۰ با ضربه‌ای فنی و زمینی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. گل الجزیره باعث شد تماشاگران پرسپولیس دوباره به یاد محسن مسلمان بیفتند. شماره ۷۷ کنار زمین مشغول گرم کردن بود که ورزشگاه یک‌صدا شعار مسلمان… مسلمان سر دادند!

محسن نه، بشار!

با وجود تشویق‌های خودجوش پرسپولیسی‌ها برانکو روی خوش به مسلمان نشان نداد و در دقیقه ۷۷ ترجیح داد بشار رسن را به زمین بفرستد. تماشاگران علیه هافبک عراقی شعار ندادند اما به صورت پراکنده محسن مسلمان را تشویق کردند بلکه برانکو کوتاه بیاید!

تماشاگران شایان را به جای محسن اشتباه گرفتند!

عقربه‌های ساعت دقیقه ۸۴ بازی را نشان می‌داد که برانکو اشاره کرد شایان مصلح برای تعویض جلو بیاید. برخی تماشاگران تصور کردند تعویض سوم، محسن مسلمان است و با خوشحالی فریاد کشیدند اما…

برخلاف انتظار هواداران پرسپولیس، شایان مصلح وارد زمین شد و با ضربه سر خود کمک کرد سیدجلال حسینی گل حساس و صعود تیمش را به الجزیره بزند.

همه استارت شادی زدند به جز مسلمان!

وقتی سوپرمن پرسپولیس، ببخشید سیدجلال حسینی در دقیقه ۸۹ گل صعود پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند، همه نیمکت قرمز به سمت زننده گل رفتند. ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، فرشاد احمدزاده و وحید امیری که کنار محسن مسلمان نشسته بود، همگی خوشحالی کردند در حالی که شماره ۷۷ روی نیمکت آرام گرفته بود! البته لحظه‌ای بعد او با وحید امیری دست داد و دوباره روی نیمکت نشست.

آقای برانکو خسته نباشی!

بلافاصله پس از سوت پایان بازی هم محسن مسلمان از جای خود برخاست، پشت شانه برانکو زد و به او هم خسته‌نباشید گفت. سپس چند قدم برداشت و با اصغر نوروزعلی تدارکات زحمتکش پرسپولیس دست داد و راهی رختکن شد. مسلمان در حالی آرام‌آرام و بدون خوشحالی به رختکن رفت که همبازیانش در اوج هیجان و لذت برد همراه تماشاگران پرسپولیس مشغول شادی بودند.

بدین ترتیب سریال کشدار پروفسور و مهندس به پایان رسید در حالی که مشخص بود دیگر برانکو و محسن مسلمان را در یک تیم نخواهیم دید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggbpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در خصوص وضعیت مسلمان صحبت کرد/محسن برای بازگشت یک راه بیشتر ندارد!