تاریخ انتشار: 1397/02/27 16:11
کد خبر: 147595

رسمی؛ تراکتورسازی نیز خواهان قلعه‌نویی شد

با منتفی شدن بازگشت ارطغرل ساغلام به تبریز و قرارداد بستن او با تیم کایزری اسپور ترکیه، حالا پروژه انتخاب سرمربی تراکتورسازی وارد مرحله جدیدی شده است. البته پیش از هر چیز، ابتدا باید ماجرای مالکیت این باشگاه به سرانجام برسد.
رسمی؛ تراکتورسازی نیز خواهان قلعه‌نویی شد

 اسناد مالکیت باشگاه توسط ناصر شفق هنوز موجود است و در همین شرایط آگهی مزایده باشگاه هم به چاپ رسیده و زنوزی مالک متمول باشگاه گسترش فولاد تبریز، جدی ترین و پرشانس ترین مشتری این باشگاه است.

گفته می شود اگر مالکیت تراکتورسازی به زنوزی برسد، او به سرعت به سراغ امیر قلعه نویی خواهد رفت که کارش با ذوب آهن به پایان رسیده و با سپاهان هم مذاکراتی انجام داده است. البته تراکتورسازی فرصت زیادی برای مذاکره با قلعه نویی ندارد و سپاهان می خواهد خیلی زود با ژنرال به توافق برسد و این اتفاق ظرف یکی دو روز آینده خواهد افتاد.

اگر به هر دلیلی سپاهان و قلعه نویی به توافق نرسند که البته بعید است، آن وقت تراکتورسازی می تواند پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه، به سراغ قلعه نویی برود تا ژنرال برای سومین بار هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. البته باید دید هواداران تراکتورسازی نسبت به بازگشت احتمالی قلعه نویی به تیم شان چه موضعی خواهند گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmrx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: بازی با تراکتورسازی سرنوشت ما را تعیین می‌کند