تاریخ انتشار: 1397/02/27 17:14
کد خبر: 147580

تیم جدید گلر حاشیه‌ای استقلال مشخص شد

این احتمال وجود دارد که با توجه به علاقه گلر جوان استقلال به امیر قلعه نویی، وی برای فصل جدید مورد پیشنهاد زردهای اصفهان قرار بگیرد.
تیم جدید گلر حاشیه‌ای استقلال مشخص شد

دروازه‌بان استقلال در باره فصل جدید گفته: تکلیف ماندنم در استقلال بعد از اعلام لیست تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی مشخص می‌شود.

سید حسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال اخیرا اظهار داشته:سال سختی را داشتیم و خیلی خوشحالم که توانستیم یک جام به هواداران هدیه کنیم. خوشحالم که فصل سخت‌مان را با خوبی تمام کردیم و خدا را شکر هواداران از ما راضی هستند. من هیچ منتی سر استقلال ندارم و هواداران با سختی‌هایی که در سال‌های قبل کشیدم می‌توانند میزان استقلالی بودن من را تشخیص دهند. همه می‌دانند که من از همه استقلالی‌ترم ولی ماندن یا نماندنم در استقلال را بعد از لیست نهایی تیم ملی اعلام می‌کنم. کامنت‌ها با رشید مظاهری؟ ما با هم شوخی داشتیم و همان زمانی که کامنت گذاشتیم در حال صحبت تلفنی با هم بودیم و خیلی رفیق هستیم. هیچ مشکلی بین ما نیست و شاید ۱۰ کامنت دیگر هم برای یک‌دیگر بگذاریم اما متاسفانه بعضی‌ها این وسط اختلاف می‌اندازند.

با توجه به نارضایتی های او از نیمکت نشینی در استقلال و رابطه خوبی که بین او و امسر قلعه نویی وجود دارد، اگر او به سپاهان آمد خیلی تعجب نکنید. هر چند این موضوع هنوز در حد یک احتمال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed97a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سپاهان به تصمیم گیری استقلال درباره بازیکن ملی پوش