تاریخ انتشار: 1397/02/27 18:05
کد خبر: 147574

تیم ملی رنگ جام جهانی گرفت

تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ در ساختمان پک آغاز شد.
تیم ملی رنگ جام جهانی گرفت

 درحالیکه پیش از این عنوان شده بود خبرنگاران و عکاسان از ابتدای تمرین می توانند به مدت ۱۵ دقیقه در ساختمان پک حاضر شوند اما ورود آنها به این ساختمان با ۱۵ دقیقه تاخیر همراه شد.

لژیونرهایی چون رضا قوچان نژاد، امیر عابدزاده و علیرضا جهانبخش و میلاد محمدی برای نخستین بار به ساختمان پک آمدند.

درحالیکه بازیکنان تیم ملی در طبقه اول ساختمان پک مشغول استفاده از دوچرخه بودند علی کریمی، هافبک آسیب دیده تیم ملی در طبقه همکف زیرنظر میکائیل موریرا تمرین می کرد.

میلاد محمدی، علی قلی زاده، رشید مظاهری، وحید امیری، سید حسین حسینی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، وریا غفوری، امیر عابدزاده، مجید حسینی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمدرضا خانزاده، کریم انصاری فرد در این تمرین شرکت کردند تا برای نخستین بار تعداد نفرات حاضر در اردوی تیم ملی به ۲۰ نفر برسد‌.

از جمع بازیکنان پرسپولیس و استقلال که در فهرست ۳۵ نفره تیم ملی حضور دارند محمد انصاری، امید نورافکن و امید ابراهیمی در این تمرین غیبت داشتند.

کارلوس کی روش در گوشه ای از سالن نشسته و مشغول تماشای تمرین های بدنی شاگردانش زیرنظر میکو کویالا بود.

امیر عابدزاده در این تمرین های بدنی دقیقا رو به روی قاب عکس پدرش ایستاده بود.

اشکان دژاگه در این جلسه تمرینی حضور نداشت.

پس از اتمام تمرین بدنی گروهی بازیکنان پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و لژیونرهایی که به تازگی به تمرینات اضافه شده بودند از سایر نفرات جدا شده و با استفاده از دستگاه های موجود در ساختمان پک تمرین کردند.

علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، علی قلی زاده، محمدرضا خانزاده،احسان حاج صفی و مهدی ترابی هم زیرنظر میک مک درموت تمریناتشان را پیگیری کردند.

پس از ۳۰ دقیقه طبق تشخیص کی روش خبرنگاران ساختمان پک را ترک کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276b5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال را قلبا دوست دارم و در هیچ شرایطی نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم