تاریخ انتشار: 1397/02/27 19:34
کد خبر: 147560

تیام: دوست دارم بمانم اما باید شرایط مطلوب باشد/ این برد تقدیم به شفر، دکتر و داریوش

مامه تیام بعد از یک بازی دوری از ترکیب استقلال، چنان با قدرت برگشت که برخی رسانه‌ها لقب صاعقه را برایش برگزیدند!
تیام: دوست دارم بمانم اما باید شرایط مطلوب باشد/ این برد تقدیم به شفر، دکتر و داریوش

 رعد و برقی که سه بار بر تن تیم ذوب‌آهن خورد. او پس از این برد و هت‌تریک تماشایی‌‌اش درباره گلزنی خیره‌کننده خود در این مدت حرف زد. همچنین درباره برنامه‌ای که برای بازی با ذوب‌آهن داشت.

*خیلی با انگیزه بازی را آغاز کردی؟

در این یک هفته تا قبل از روز بازی، بارها افسوس خوردم که چرا در دیدار رفت غایب بودم. هر روز به این فکر می‌کردم که باید در دیدار برگشت جبران کنم. خدایا شکرت شرمنده کسی نشدم. در روزهایی که در کلینیک مشغول فیزیوتراپی بودم، روی این بازی تمرکز کردم و خیلی خوشحالم که توانستم در این دیدار به میدان بروم.

* خیلی سرحال بودی؟

باید از دکتر نوروزی و کادر پزشکی تیم تشکر کنم. آنها خیلی به من کمک کردند و با قدرت به میدان برگشتم.

* کمی جدی‌تر از همیشه بازی را استارت زدی؟

نه. من برای زدن توپ رفتم و بدون اینکه بخواهم صدمه‌ای به بازیکن حریف بزنم، با او برخورد کردم. عمدی در کار نبود و نمی‌دانم چرا داور به من کارت زرد داد.

* یک بار هم در آفساید به توپ ضربه زدی. بعد از سوت داور! نگفتی کارت زرد دوم را می‌گیری؟

این‌قدر در استادیوم سر و صدا بود که سوت داور را نشنیدم. این هم به عمد نبود. من بازیکن بداخلاقی نیستم. به داور هم گفتم و او هم حرفم را قبول کرد.

* ذوب‌آهن را خوب آنالیز کرده بودید؟

دقیقاً. ما در این یک هفته ذوب‌آهن را بارها و بارها دیده بودیم. همه راه‌های گلزنی را بررسی کرده بودیم و کادر فنی همه‌جوره ما را آماده بازی کرده بودند.

* خیلی هم انگیزه داشتید؟

این انگیزه را از شفر گرفته بودیم. او مربی‌ای است که من دوستش دارم. روحیه برد دارد و اصلاً به چیزی به نام باخت فکر نمی‌کند. او در این مدت سطح انگیزه همه را تا آنجا بالا برد که ما بعد از گل سوم باز هم می‌خواستیم گل بزنیم. هر روز می‌گفت برنده‌ایم.

* انتظار داشتی هت‌تریک کنی؟

من برای زدن 4، 5 گل هم آماده بودم. می‌خواستم دل هواداران را شاد کنم. در این روزها خیلی پیام گرفتم که برایم دعا می‌کردند. آنها با دعاهای خوب‌شان انرژی مثبت به من دادند و من هم می‌خواستم در بازی آخر فصل بهترین خاطره را برای‌شان بسازم. البته دوست داشتم دل داریوش شجاعیان را هم شاد کنم. او بازی قبل لطمه بزرگی خورد و شاید تیم ملی را از دست داد. به خاطر شفر هم بود که خیلی به من کمک کرد تا در این مدت پس از ماه‌ها که فوتبال بازی نمی‌کردم، دوباره احیا شوم. این هت‌تریک تقدیم به شفر، دکتر و داریوش.

* بازیکنان حریف معتقد بودند شما وقت‌کشی می‌کردید؟

اصلاً این‌گونه نیست. شفر از این کارها بیزار است. او فقط می‌گوید فوتبال بازی کنیم. هر بار بچه‌ها روی زمین افتادند به دلیل بازی خشن و ضرباتی بود که به پای‌شان می‌خورد. البته به دلیل فشار بیش از اندازه بالا طبیعی هم بود که عضله‌ها دچار گرفتگی شوند.

* می‌خواهی از استقلال جدا شوی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فعلاً بابت صعود تیم خوشحالم و در این‌باره مدیربرنامه‌هایم با باشگاه حرف می‌زند. خودم که دوست دارم در استقلال بمانم ولی باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود. امیدوارم شرایط برای این کار فراهم باشد. کنار این بچه‌ها خیلی راحتم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpkr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر نوروزی: تیام مزد زحمات ما را داد/ دلیل غیبت ابراهیمی جام جهانی بود