تاریخ انتشار: 1397/02/28 10:27
کد خبر: 147506

منصوریان از بالا به مسئولین ذوب آهن پیشنهاد داد!

پس از اینکه ذوب آهن با یک سرمربی استقلالی قطع همکاری کرد، گویا به دنبال این است که یک استقلالی دیگر را به اصفهان ببرد.
منصوریان از بالا به مسئولین ذوب آهن پیشنهاد داد!

 امیر قلعه نویی برای ذوبی ها تجربه موفقی بود و آن ها الان دنبال مربی ای هستند که چند ماهی است که خانه نشین شده. علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم استقلال که به دلیل نتایج ضعیف از استعفا داده بود،این مدت را به بیزنس خود مشغول بود و در فضایی به دور از فوتبال سیر می کرد اما به نظر می آید از سوی محافلی به ذوبی ها پیشنهاد داده شده است.

سرمربی سابق استقلال که در فصل اول حضورش در استقلال به لطف جوانانش عملکرد خیلی خوبی را از خود به جای گذاشته بود، حالا انگیزه زیادی برای بازگشت به فوتبال دارد. او که در نفت هم ثابت کرد مربی با دانش و با انگیزه ای است، حالا احتمالا با ذوب به فوتبال باز خواهد گشت. او که فصل پیش از سپاهان هم پیشنهاد داشت، ترجیح داد در آن مقطع به فوتبال باز نگردد و حالا می خواهد از ابتدای کار با ذوب شروع کند.

البته این صحبت مطرح است که گویا منصوریان از محافلی غیر فوتبالی به ذوب آهن پیشنهاد داده شده.محافلی سیاسی که حتی قلعه نویی را هم پیشنهاد داده بودند.

اگر این صحبت ها درست باشد، شاید منصوریان هم با محمد مایلی کهنی مقایسه شود که در دولت سابق به فولاد رفت و پست های مختلف گرفت. البته این بار منصوریان از سمت جناحی که نقطه مقابل دولت قبل و مایلی کهن است ساپورت می شود و باید دید در نهایت این فرایند به کجا ختم خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b96ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی برخی از لانه خود خارج شدند