تاریخ انتشار: 1397/02/28 11:03
کد خبر: 147495

پنج انتقاد قائم‌مقام سابق استقلال از بازی تیم شفر

قائم مقام اسبق باشگاه استقلال به انتقاد از تیم وینفرد شفر پرداخت.
پنج انتقاد قائم‌مقام سابق استقلال از بازی تیم شفر

 منزوی در این یادداشت نوشت: با ابراز تاسف از درگذشت بازیکن پیشین تیم محبوبمان و با آرزوی مغفرت برای جی لوید ساموئل؛ امیدوارم قدر قدیمی ها را بخوبی بدانیم.

برد مقابل ذوب آهن برای من بسیار دلچسب بود اما چند نکته را نمی توانم بیان نکنم.

* نکته اول فحاشی بی‌مورد به امیر قلعه نوعی بود. ایشان به وظیفه حرفه ای اش عمل می کرد و در واقع به تعهد خودش پایبند بود و آزردن یک قدیمی استقلال اصلا مطلوب نیست.

* نکته دوم رفتار غیرحرفه ای بعضی بازیکنان ماست. گرفتن اخطار بی‌مورد توسط فرشید باقری و آن تکل بسیار خطرناک و بی‌مورد آن هم وسط زمین را باید تعصب نامگذاری کنیم؟ اگر کارت قرمز داده می شد جواب میلیون ها هوادار و میلیاردها ریال سرمایه گذاری را در کجا باید جستجو کرد؟ آیا در مراحل بالاتر از چنین عملکردی با اغماض می گذرند؟

* نکته سوم شلوغی نیمکت استقلال بود. به حرص و جوش شفر در هنگام آسیب دیدگی سهرابیان دقت کنید.

* نکته چهارم دو بار از آسیب دیدگی رحمتی در پایان بازی خاطره بد داشتم و دیشب هم داشت تکرار می شد وقتی دقایق آخر بازی می خواهیم بازی را از جریان بیندازیم باید توپ را به دورترین نقطه به دروازه خودی هدایت کنیم و بعد ... اما دیشب توپ را در نیمه زمین خودمان به حریف دادیم و می رفت فاجعه رخ دهد که با فضل خدا بخیر گذشت.

* نکته پنجم آسیب دیدگی فراوان تیم بود که دیشب هم دست از سر تیم برنداشت و اگر به چالش اول فصل کادرفنی با کادرپزشکی رجوع کنیم به علل آسیب دیدگی ها پی می بریم؛ آسیب دیدگی هایی که کم به تیم ضرر نزدند.

* ان شاءالله با درس گرفتن از گذشته و تجربه نکردن مجدد تجارب، استقلال عزیز بتواند مانند دیشب و چند روز مایه مباهات و سربلندی همه هواداران شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmr9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدل ایرانی وینفرد شفر در استادیوم آزادی+عکس